بازدید اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان

به گزارش بسیج اساتید دانشگاه، جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در بازه زمانی ۱۵ تا ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید کردند.

به همت سازمان بسیج اساتید تهران بزرگ و همکاری دفتر بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ۱۲ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه، در قالب کاروان راهیان نور اساتید دانشگاه‌های شهر تهران، طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه ۱۵ تا ۱۷ بهمن، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، از یادمان شهدای عملیات‌ والفجر ۸ در اروند رود، عملیات کربلای ۵ در شلمچه، عملیاتهای خیبر و بدر در طلائیه، عملیات کربلای ۴ در نهر خَیِّن، مسجد جامع خرمشهر و نیز پالایشگاه عظیم آبادان در فضایی آکنده از معنویت بازدید به عمل آوردند.

همچنین در ساعات پایانی این سفر، استادان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با حضور در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (ع) آبادان و شرکت در کلاسهای درس دانش‌آموزان، گفتگویی صمیمانه با دانش آموزان، معلمان و مسئولان این دبیرستان داشتند. سپس با حضور در اداره کل آموزش و پرورش شهر آبادان، در جلسه‌ای که به مناسبت حضور اساتید تشکیل شده بود، با مسئولان آموزش و پرورش و مدیران دبیرستان‌ها و هنرستان‌های این شهرستان به گفتگو پرداختند و زمینه‌های همکاری مشترک را مورد بررسی قرار دادند که نتایج این جلسه به مسئولان ذیربط انتقال یافت.