انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و فرهنگی بین دانشگاه شهید رجائی و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه با همت ستاد شاهد و ایثارگر، صبح امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه، تفاهم نامه همکاری علمی و فرهنگی بین دانشگاه شهید رجائی و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منعقد گردید.

این تفاهم نامه که در شش ماده تهیه و به امضای بالاترین مقام دو طرف رسیده است، سند راهی برای همکاری های دو جانبه در حوزه های مختلف به خصوص در امور فرهنگی و علمی است.

در این نشست که با حضور اعضای هیأت رییسه دانشگاه و مسئولین مربوطه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، طرفین بر توسعه همکاری های علمی و پژوهشی تاکید نمودند. در همین راستا دکتر جعفری با اشاره به کارکردهای متنوع موزه ها در دنیای امروز تعامل اینگونه فضا ها را با محیط های دانشگاهی امری بایسته دانستند و از امکانات مجموعه نحت مدیریت ایشان در این تعامل از جمله حمایت از پایان نامه های دوره های تحصیلات تکمیلی از جمله کارشناسی ارشد و دکتری برای برفراری این تعامل نام بردند.

در همین راستا دکتر حمیدرضا عظمتی، رییس دانشگاه نیز با ابراز حرسندی از تشکیل جلسه و همچنین متولیان آن و تایید صحبت های دکتر جعفری مبنی بر کارکردهای نوین موزه ها، از جمله این کارکردها را مصداق بارز آموزش از طریق محیط و ایجاد فضای تعامل شهروندان دانست و با اشاره به توانمندی ها و توفیقات متعدد علمی و پژوهشی دانشگاه شهید رچایی، این دانشگاه را نیز یکی از مراکز علمی معتبر و قابل اعتماد کشور دانستند که با ماموریت ویژه ای که به عهده دارد توانایی انجام هر گونه پروژه های پژوهشی در هر سطحی را دارا می باشد.

ایشان با ذکر این نکات آمادگی دانشگاه را جهت برقراری هرگونه تعاملی در زمینه آموزش و پژوهش با این مجموعه ارزشمند اعلام نمودند.

در ادامه نیز پس از انجام آیین انعقاد تفاهم نامه، با دعوت رییس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اعضای هیات ریسه دانشگاه از بخش های مختلف این مجموعه بازدید نمودند.

 

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dav

 

dav

dav