انتصاب مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگر (تکمیلی)

با حکم دکتر حمیدرضا عظمتی، مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگران منصوب شد. بر اساس این حکم خانم فاطمه قربان در این مسئولیت منصوب گردید. در این حکم آمده است:

سرکارعالی که دارای سوابق انقلابی، فرهنگی و مدیریتی هستید به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگران منصوب می شوید. امید است با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر توان و همت عالی خود و بهره مندی از میراث عظیم و گرانبهای فرهنگ ایثار و شهادت، بتوانید نهایت خدمت را به جامعه محترم و معزز ایثارگران معمول داشته و در ترویج این فرهنگ مقدس در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تلاش وافر نمایید؛ چرا که میراث باقیمانده از شهیدان، آزادگان و جانبازان عزیز در طول هشت سال دفاع مقدس و سایر جبهه های دفاع از جمله مدافعان حرم اهل بیت (ع) همانند یاقوتی درخشان در تاریخ ایران اسلامی می درخشد. تکریم جامعه معزز یک وظیفه است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل های بعدی انقلاب، یک تکلیف است.

شایان ذکر است که خانم قربان قبلا نیز دارای مشاغل مدیریتی در سطوح عالی بوده اند که از آن جمله می توان  به معاون وزیر آموزش، معاون برنامه ریزی و اداری و مالی سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، مشاور رئیس آموزش و مدیر مدارس تهران و قم، عضو شورای مشورتی ستاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش و… اشاره کرد. همچنین ایشان افتخار دارند که خواهر شهید و همسر ایثارگر بوده و از خانواده محترم شهدا هستند.