حضور هنرستان ­های فنی، حرفه ­ای و کار و دانش استان تهران در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه

به گزارش سرپرست معاونت پژوهش و فناوری و به نقل از مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت (آقای دکتر جعفری)، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه  با حضور سرپرست محترم دانشگاه، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری، تعدادی از معاونین و رؤسای دانشکده­ ها، مدیران حوزه معاونت پژوهش و فناوری و جمعی از اعضاء هیأت علمی، پژوهشگران و دانشجویان در روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱ در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه افتتاح گردید.

آقای دکتر مهدی ­نژاد، سرپرست محترم دانشگاه، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه از تمامی غرفه‌ها بازدید به عمل آورده و با مسئولین غرفه ­ها در خصوص دستاوردها و تولیدات ارزشمند آنها و جایگاه نمایشگاه در راستای برنامه­ ها و مأموریت دانشگاه به گفتگو پرداختند.

دکتر حسن جعفری، همچنین افزودند، در این نمایشگاه که به مناسبت هفته‌ پژوهش و فناوری برگزار شده است، تمامی دانشکده­ ها، پژوهشکده فناوری­ های نوین، و انتشارات دانشگاه، با هدف ارائه آخرین تولیدات و دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود، ایجاد ارتباط میان پژوهشگران، و آشنایی دانشجویان با فعالیت­های پژوهشی و فناوری دانشگاه را در قالب ۱۱ غرفه به نمایش گذاشته‌اند.

دکتر جعفری اظهار داشتند در این نمایشگاه، غرفه ه­ایی نیز به هنرستان ­های فنی، حرفه ­ای و کار و دانش استان تهران به منظور آشنایی دانشجو معلمین دانشگاه با محصولات و دست ­ساخت­های هنرجویان هنرستان­ اختصاص یافته است.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه از ساعت ۹ الی ۱۵:۳۰ برای بازدید علاقه مندان ادامه دارد.

 

 

معاونت پژوهش و فناوری

کد خبر: ۰۱۰۹۱۵۰۲