اطلاعیه مهم کمیته اسکان دانشگاه در ارتباط با سراهای دانشجویی

پیرو اطلاعیه شماره ۱۵ معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی در خصوص نحوه برپایی امتحانات به صورت مجازی در بستر سامانه LMS و همچنین پیرو مصوبه هیئت رئیسه محترم دانشگاه در خصوص ساماندهی امور سراهای دانشجویی و لزوم تخلیه اتاق ها، موارد ذیل به استحضار دانشجویان گرامی رسانده می شود:

🔸 ۱- دانشجویان گرامی ساکن در سراهای دانشجویی می توانند جهت جمع آوری لوازم و اقلام شخصی خود از روز یکشنبه ۱۸ خرداد لغایت روز جمعه ۲۳ خرداد از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۵ عصر ضمن همراه داشتن کارت دانشجویی و دستکش و ماسک به خوابگاه ها مراجعه نموده و پس از جمع آوری لوازم خود نسبت به خروج و یا تحویل آن به انبار خوابگاه اقدام نمایند.

🔹 شایان ذکر است پس از تحویل لوازم به انبار خوابگاه امکان دسترسی مجدد به آنها تا شهریورماه و بازگشایی مجدد خوابگاه ها فراهم نمی باشد.

🔹 توجه : در صورت تحویل لوازم به انبار خوابگاه های دانشجویی مطابق با ضوابط ابلاغی در سنوات گذشته مسئولیت آن بر عهده شخص دانشجو می باشد.

🔸 ۲- جهت رفاه حال دانشجویان گرامی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در صورت عدم تمایل دانشجویان به مراجعه و جمع آوری لوازم از روز شنبه مورخ ۲۴ خردادماه اقلام و لوازم باقی مانده در هر اتاقی با حضور سرپرست، نماینده حراست و جمعدار اموال خوابگاه جمع آوری، بسته بندی و تحویل انبار همان خوابگاه خواهد گردید.

🔹 توجه : در صورت مراجعه حضوری دانشجو جهت جمع آوری لوازم شخصی جهت حفظ سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی دانشجویان، امکان اسکان دانشجویان به هیچ وجه امکان پذیر نبوده و توصیه می شود دانشجویان گرامی نسبت به تنظیم ساعت بلیط رفت و برگشت خود برنامه ریزی لازم را مبذول فرمایند.

🔸 ۳- پیرو اطلاعیه شماره ۱۵ معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی در صورت نیاز به اجرای بخش حضوری، متعاقباً برنامه و نحوه اسکان با محوریت فاصله گذاری به اطلاع دانشجویان گرامی رسانده می شود.

🔸 ۴- با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و مصوبات هیئت رئیسه محترم دانشگاه، اطلاعیه های مربوط به نحوه اسکان در نیمسال تحصیلی مهر ۹۹ متعاقباً به اطلاع دانشجویان گرامی خواهد رسید.