ارتقاي رتبه نشریه علمی فناوری آموزش از Q2 به Q1

طبق ارزیابی جدید انتشار یافته موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) نشریه علمی فناوری آموزش دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از رتبه Q2 به رتبه Q1 ارتقا یافت.
به گزارش معاونت پژوهش و فناوری “جناب آقای دکتر قربانی” بر اساس گزارش موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) نشریه علمی فناوری آموزش از رتبه Q2 به رتبه Q1 با چارک ۰/۳۰۴ ارتقا پیدا کرد. وی به نقل از آقای دکتر فاضل زاده حقیقی ( ریاست موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)) اظهار داشتند، ارزیابی نشریات علمی با بررسی تعداد ۳۰۰۳۸۷۵ استنادات از ۸۰۶۳۸ مقاله انتشار یافته در سال ۱۳۹۹ در ۳۸۲۰ نشریه نمایه شده توسط ISC برای ۲۰۲۱۲۴ مقالات انتشار یافته در نشریه در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در نشریات نمایه شده در ISC، ضریب تاثیر ۱۳۹۹ (۲۰۲۰) تعیین شده است بر اساس این ضرایب تاثیر، ۱۶۲۹ نشریه چارک¬بندی شده است.
معاونت پژوهش و فناوری ضمن تشکر از زحمات مسئولین این نشریه علمی دانشگاه، آقایان دکتر مظلوم (مدیر مسئول)،  دکتر عظمتی (سردبیر) و  دکتر روشن احمدی (مدیر اجرایی) و سرکار خانم دکتر رحیمی، ارتقای رتبه را به جامعه علمی دانشگاه شهید رجایی تبریک عرض می نماید.

معاونت پژوهش و فناوری

۰۲۰۱۳۰۰۱