اداره فرهنگی و فوق برنامه سومین بخش از گزارش جشنواره درون دانشگاهی رویش را منتشر کرد

در گزارش های پیشین بخش­هایی از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری را به محضر شما تقدیم نمودیم و امروز هم بخش سوم آن را مرور می­کنیم. امروز پای صحبت مجتبی مجدانی دبیر کانون هلال احمر نشستیم. مجدانی دانشجوی رشته مهندسی مکانیک می باشد و از ورودی سال ۱۳۹۵ می باشد. او ابتدا از زمان نمایشگاه گفت که از روز شنبه ۱۷ آذر تا سه شنبه ۲۰ آذر در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه برگزار گردید.

در روز اول چهارتن از امداد گران سازمان در کانون حاضر شدند و به تست سلامت دانشجویان پرداختند .درروزهای دیگر نیز اعضای آموزش دیده و مجرب کانون به اندازه گیری شاخصهای سلامتی بازدید کنندگان از غرفه پرداختندکه با استقبال بی نظیر دانشجویان و اساتید همراه شد.

شاخصهای سلامتی که کانون هلال احمر مورد اندازه گیری قرارداد نیز شامل :۱-تست فشار خون ۲-تست قند خون  ۳-اندازه گیری قد و وزن      ۴-محاسبه BMI  (توده حجمی بدن) بازدید کنندگان   بود . هدف محاسبه BMI محاسبه وزن طبیعی بدن با توجه به قد بود. این امر از طریق محاسبات ریاضی (نسبت وزن به مجذور قد) به دست می اید.

در ضمن روز دوشنبه مورخ ۱۹ آذر نیز کلاس دوره کمک های اولیه نیز در محل اکواریوم برگزار گردید تا همه بازدیدکنندگان بهره لازم را به دست آورند.

به منظئر آگاهی بخشی به جامعه نیز بروشور هایی ما موضوعاتی از قبیل چاقی فشارخون-دیابت آتش سوزی و …نیز در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفت .همچنین از متقاضیان اهدای عضو نیزثبت نام به عمل آمد .

001 002