آیین نکوداشت دانشجویان ورودی ۱۴۰۰

 

جشن ورود نودانشجویان ۱۴۰۰ در تاریخ ۴ آبان ماه سال ۱۴۰۰ در بستر سامانه Lms با همکاری انجمن علمی مهندسی صنایع چوب و جامعه اسلامی دانشجویان و با حضور ریاست ، معاونین ، مدیران گروه ، اساتید و دانشجویان دانشکده برگزار گردید . این مراسم با هدف نکوداشت نودانشجومعلمان دانشکده به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شد .
اجرای مراسم به عهده آقایان مصطفی خوش خواه طینت و حسین شرافتی ، دبیران انجمن های علمی مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی صنایع چوب و مبلمان بود .
این مراسم با پخش قرآن و سرود ملی آغاز و در ادامه ، سخنرانی ریاست محترم دانشکده جناب آقای دکتر ذاکری ، سخنرانی مدیران گروه مهندسی مواد و متالورژی ، مهندسی صنایع چوب و مبلمان و علوم زیستی ، جناب آقای دکتر سروش پرویزی ، سرکار خانم دکتر آیسونا طلایی و جناب آقای دکتر سعید خلیلی و همچنین پخش کلیپ های معرفی فضا و امکانات دانشکده و مصاحبه معاون پژوهش و فناوری جناب آقای دکتر سید محمود فاطمی و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی جناب آقای دکتر امیر عابدی و کلیپ معارفه ی هیئت علمی که توسط شورای مرکزی انجمن ها تهیه شده بود ، برگزار گردید . در آخر با طرح دو سوال به قید قرعه جوایزی نفیس به برندگان اهدا شد .