آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم ورزشی

آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم ورزشی با حضور جمال الدین مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛ حجت الاسلام والمسلمین فضلعلی، نماینده نهاد رهبری و عبدالله صلواتی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، عصر امروز ۲۲ مهر ۱۴۰۲ مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛ به همراه حجت الاسلام والمسلمین فضلعلی، نماینده نهاد رهبری و عبدالله صلواتی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه با حضور در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های ارزنده مجید کاشف؛ در طول مدت تصدی ریاست این دانشکده؛ مجتبی صالح پور را به عنوان سرپرست دانشکده علوم ورزشی منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، مهدی نژاد در این آیین، ضمن اشاره به  نقش کلیدی دانشکده علوم ورزشی در تضمین سلامت جسمی دانشجویان و کارکنان دانشگاه، بر ضرورت توجه ویژه به ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی و برنامه ریزی مناسب در راستای پرورش قواي بدني وتأمين سلامت جسمی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تأکید کرد.

سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در ادامه با مأموریت گرا خواندن این دانشکده، بر همکاری و تعامل هرچه بیشتر مدیران دانشکده با سایر حوزه ها تأکید و تصرح کرد: دانشکده علوم ورزشی هم از این منظر که هنرآموز ویژه رشته علوم ورزشی تربیت می کند و هم از این جنبه که به تمامی دانشکده ها سرویس می دهد حائز اهمیت است.

مهدی نژاد در ادامه برنامه محور بودن دانشکده علوم ورزشی را از نقاط قوت این دانشکده برشمرد و افزود: انتظار می رود سرپرست دانشکده با برنامه های ارائه شده خود را در راستای ارتقای جایگاه این دانشکده با قدرت عملیاتی کرده با همدلی و همراهی سایر حوزه ها اهداف پیش بینی شده را اجرا نماید.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین فضلعلی، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه با اشاره به ضرورت چرخش نخبگانی در مدیریت ها، خواهان عملیاتی شدن ایده ها و برنامه های نو در جهت اعتلای جایگاه دانشکده و دانشگاه شدند.

نماینده نهاد رهبری در دانشگاه با اشاره به ارتباط مستقیم این دانشکده با سایر دانشکده ها، بر ضرورت نقش آفرینی این دانشکده در توسعه منش های اخلاقی در میان دانشجویان تأکید کرد.

در پایان این آیین، عبدالله صلواتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و برشمردن ویژگی های اخلاقی و توانمندی های سرپرست جدید و آرزوی توفیق برای ایشان، «ورزش و تربیت بدنی» را نه یک رشته تحصیلی، که به مثابه پایه و اساس زندگی و بالندگی همه شئون زندگی خواند و خواستار حمایت ویژه همه ارکان دانشگاه از این دانشکده شد.

شایان ذکر است مجتبی صالح پور، دارای دکتری فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه شهید بهشتی تهران بوده و  پیش از این مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی – اجتماعی و معاون آموزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی را در کارنامه فعالیت های اجرایی خود به ثبت رسانده است.