آیت‌الله رئیسی در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: همه ظرفیت دولت را برای اجرای سند تحول آموزش و پرورش به کار خواهیم گرفت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقداماتی که در زمینه واکسیناسیون سراسری کرونا انجام شده است، گفت: امروز شاهدیم که با تزریق ۱۰۰میلیون دوز واکسن گام مثبتی در جهت صیانت از جان مردم برداشته شده است. اگر چه خطر مرتفع نشده، اما گام بسیار خوبی بود. همچنین با مدیریت میدانی وضعیت دسترسی مردم به دارو و تامین واکسن کاملا متفاوت از گذشته شده است.

آیت الله رئیسی افزود: هر چه زمان می‌گذرد، امیدواری بنده نسبت به آینده بیشتر می‌شود. ۸۳روز از آغاز به کار دولت می‌گذرد و با تمام مشکلات مالی پرداخت‌های دولت، به ویژه پرداخت حقوق کارکنان بدون تأخیر و بدون استقراض از بانک مرکزی انجام شده است.

رئیس جمهور با اشاره به نشست‌های خود با مجامع استانی نمایندگان مجلس تصریح کرد: در ۸۳روز گذشته به یک سوم استان‌های کشور سفر کرده‌ام و اصرار دارم که مسائل را به شکل میدانی دنبال و پیگیری کنم.

وی با اشاره به معرفی «مسعود فیاضی» به عنوان وزیر جدید آموزش و پرورش، گفت: بعد از ۱۰سال شورای‌عالی آموزش و پرورش به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد تا همه ظرفیت های دولت در خدمت آموزش و پرورش قرار گیرد و اجرای سند تحول آموزش و پرورش به طور جدی دنبال شود.

 

 

 

 

منبع اصلی خبر

دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه  شهید رجایی

کد خبر: ۱۴۰۰۰۸۲۵۰۶