آقاي مهندس نيكونژاد معاون فرهنگي و اجتماعي گزارشي از ديدار اعضاء هيأت رئيسه دانشگاه با مراجع عظام را ارائه نمود

اعضای هیأت رئیسه دانشگاه روز یکشنبه ۷ شهریور در قم برای دیدار حضرت آیت الله صافی گلپایگانی حضور یافتند . در این دیدار ابتدا رئیس محترم دانشگاه آقای دکتر عظمتی پیرامون ویژگیها و مأموریت های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آموزش دبیران کشور توضیحاتی ارایه نمودند  سپس حجت الاسلام اکبری اقدم در خصوص اهمیت مأموریت این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاهها مواردی را شرح دادند .حضرت آیت الله صافی  گلپا یگانی با تآکید براهمیت یادگیری علم توأم با عمل در اسلام ، تربیت دبیر را در کشور اسلامی با اهمیت تلقی نمودند. ایشان اضافه نمودند انشاءالله با توجه به اخلاق و علم دبیرانی تربیت کنید که موجب عظمت و پیشرفت مملکت گردند . ،مسلمانان باید به یادگیری همه رشته های علمی که نافع بشر است ،ازجوامع دیگر سبقت گیرند.

پس از این دیدار اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با حجت الاسلام ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام جعفریان رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه قم دیدار کردند . رئیس  دانشگاه ویژگیهای دانشگاه را از جنبه وجود زمینه های مشترک همکاری با مرکز خدمات حوزه های علمیه بالاخص در زمینه آموزش و پژوهش رو حانیون و خانواده های آنان تشریح نمودند.

حجت الاسلام ربانی نیز با استقبال از همکاری با دانشگاه اظهار داشتند : ما می خواهیم انسان تربیت کنیم و به دنبال مدرک گرایی نیستیم . دانشگاه تربیت دبیر دوره های آموزشی حضوری و الکترونیکی برای روحانیون و خانواده های آنان می تواند کمک ارزشمندی نماید .

در پایان  این دیدار قرار شد نمایندگان دانشگاه و نمایندگان مرکز خدمات رو حانیون جلسات هماهنگی برای انجام فعالیت های مشترک بزودی برگزار نمایند .

 این سفر  با زیارت اعضای هیأت رئیسه از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) پایان یافت .

qem950607-1

qem950607-2