آخرین خبرها از مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست شورای فرهنگی دانشگاه با حضور آقای دکتر مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه و سایر اعضای شورا در روز چهارشنبه ۱۹ مردادماه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم در سالن جلسات حوزه ریاست تشکیل شد.
 در این نشست، نخست دکتر عبدالله صلواتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، گزارشی از فعالیت ها و رویدادهای فرهنگی در  مردادماه ارائه دادند که از میان آنها می توان به برگزاری دو اردوی جهادی بسیج دانشجویی در خراسان جنوبی و تشکل جامعه اسلامی در جواد آباد اشاره کرد. دکتر صلواتی در ادامه به فقره سیاست گذاری فرهنگی پرداختند و پیشنهاداتی مطرح کردند. سپس هر یک از اعضا درباره مسائل فرهنگی دانشگاه اظهار نظر کردند و پیشنهاداتی ارائه کردند. همچنین، در این جلسه در خصوص آسیب شناسی فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.
.
در این نشست، آقای دکتر مهدی نژاد بر اهتمام دانشگاه به مساله فرهنگ و تعامل حوزه های گوناگون در پیشبرد امور فرهنگی تاکید داشتند و در این خصوص پیشنهاداتی را مطرح کردند.
 حجت الاسلام حاج آقای فضلعلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز درباره سیاست گذاری فرهنگی و لزوم اتخاذ تصمیم های راهبردی فرهنگی بیاناتی ارائه کردند.
 این نشست مصوباتی داشت که مهم ترین آنها به قرار زیر است:
۱٫موافقت اصولی با تدوین پیوست فرهنگی فرصت مطالعاتی.
۲٫ موافقت اصولی با تدوین پیوست فرهنگی طرح های پژوهشی.
۳٫ موافقت اصولی با تدوین پیوست فرهنگی آموزش.
۴٫ موافقت اصولی با تدوین پیوست فرهنگی انتخاب برگزیده های دانشگاهی (استاد نمونه، دانشجوی نمونه، مدیر نمونه و کارمند نمونه).
 ۵٫ موافقت با تخصیص فضای فرهنگی به منظور برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی در دانشگاه.
۶٫موافقت و تخصیص بودجه برای فعالیت ها و رویدادهای مهم و متنوع فرهنگی در مرداد و شهریور ۱۴۰۱٫