روابط عمومی دانشگاه خبر داد

برگزرای جلسه تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

 

مراسم تودیع و معارفه معاونت فرهنگی و اجتماعی با حضور جناب آقای دکتر عظمتی، ریاست محترم دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا فضلی،ریاست محترم نهاد رهبری،جناب آقای دکتر علیائی ،ریاست محترم اداره‌ی روابط عمومی، خانم اکبریان ،ریاست محترمه اداره ی مطالعات و برنامه ریزی اجتماعی،جناب آقای دکتر یوسفی ،ریاست محترم اداره‌ی فرهنگی و اجتماعی و با مشارکت کارکنان اداره‌ی معاونت فرهنگی و اجتماعی و دانشجویان در محل معاونت برگزار شد.
در این مراسم، دکتر روشن احمدی ضمن تشکر از زحمات و همکاری اعضای معاونت و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، گزارشی از فعالیت های دوران تصدی خود ارائه کرد. ایشان افزودند: از سال ۱۳۹۶ تاکنون، فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی هم از نظر کمیت هم از ظر کیفیت رشد چشم گیری داشتند.
در ادامه، دکتر صلواتی، بعنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی، ضمن تشکر از زحمات و همکاری خوب دکتر روشن احمدی و آرزوی موفقیت برای ایشان، خاطرنشان کردند که معاونت فرهنگی و اجتماعی با تمام توان و امکانات خود به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ادامه خواهد داد و از ظرفیت های موجود و پتانسیل دانشگاه برای ارتقا و افزایش فعالیت قدم برخواهد داشت.
همچنین دکتر عظمتی ، ریاست محترم دانشگاه با تشکر از فعالیت ها و زحمات دوران تصدی دکتر روشن احمدی و آرزوی موفقیت برای دکتر صلواتی، از سرپرست جدید معاونت درخواست کردند تا با استفاده از ظرفیت های موجود معاونت را بیش‌.از.پیش پویا‌‌تر نمایند.

.

.

photo_2019-08-18_12-34-57photo_2019-08-18_12-34-56