روابط عمومی دانشگاه خبر داد:

پیام نوروزی ریاست دانشگاه به مناسبت سال نو

آغاز سال يكهزارو سيصد و نود و شش كه توام با نو شدن و رويش مجدد طبيعت مَي باشد را به همه همكاران معزز و خانواده دانشگاه شهيد رجايي تبريك و تهنيت عرض مَي نمايم.
همانگونه كه همگان مستحضريد سالي كه در شروع آن قرار داريم توسط مقام معظم رهبري به نام سال “اقتصاد مقاومتي ، توليد و اشتغال ” نام گزاري گرديده است.
بي گمان انتخاب این واژگان و  نام گزاري ها توسط معظم له ناشي از أحاطه ايشانً بر اوضاع اجتماعي، سياسي، اقتصادي ، و …كشور و همچنین تحلیل اتفاقات و جریان های منطقه ای و بین المللی است كه به عنوان يك راهبرد كلان در چند كلمه گنجانيده مَي شود.
دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي باسابقه درخشان  ده ها سال خدمت در عرصه علم و فناوري همواره در حد بضاعت خود تلاش فراواني در عرصه تربيت نيروي انساني كارآمد و توليد علم  و انجام ماموريت هاي محوله به انجام رسانيده است كه هم اكنون مَي توان بازتاب آن را در شاخص هاي آموزش عالي كشور و موفقیت های به دست آمده در سطوح ملی و بین المللی مشاهده نمود.
لكن با توجه نام گذاري اين سال مهمترين راهبرد كلان دانشگاه نیز توجه به اين مقوله و تلاش در رسيدن به أهداف و تحقق آن با توجه به ماموريت و إمكانات دانشگاه خواهد بود، كه با همكاري، همدلي و تشريك مساعي همه اساتيد، كاركنان، و دانشجويان فرهیخته دانشگاه به حول و قوه الهي محقق خواهد شد.
در خاتمه مجددا از خداوند متعال، در سال جديد براي همگان سالي پر از خير و بركت و صحت و سلامتي و عافيت در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) خواستارم

حميد رضا عظمتي