پس از تصویب در کمیته تخصصی؛ تغییر برنامه زمانی فراخوان های صندوق به صورت سالیانه

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت ازپژوهشگران و فناوران کشور (INSF) برنامه زمانی فراخوان های صندوق پس از درخواست های واصله از سوی پژوهشگران و تصویب در کمیته تخصصی تغییر کرد.

با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا و شرایط حاکم بر جامعه و در خواست‌های مکرر پژوهشگران گرامی ودر راستای فراهم کردن شرایط مناسب جهت خدمت رسانی به پژوهشگران عزیز زمان بندی فراخوان های صندوق از سه فراخوان در سال برای کارگروه های صندوق بصورت سالیانه تغییر کرد.

بنابر این گزارش بر اساس مصوبه کمیته تخصصی و تایید رئیس محترم صندوق مقرر شد که وضعیت ارسال طرح از سوی متقاضیان با محدودیت زمانی همراه نباشد و پژوهشگران در تمامی روزهای سال بتوانند طرح های خود را ارسال نمایند.

خاطر نشان می سازد از ابتدای سال ۱۳۸۹ تا خرداد ماه ۱۴۰۰ پژوهشگران و متقاضیان محترم طرح های پژوهشی صرفاً بر اساس برنامه زمان بندی کارگروه ها و در سه زمان مشخص در سال می توانستند پیشنهادیه خود را ارسال نمایند.

همچنین اعلام می گردد در حال حاضر برای همه کارگروه‌های پژوهشی صندوق بغیر از کارگروه‌های کشاورزی و منابع طبیعی، علوم و علوم زیستی که از ابتدای مردادماه وضعیت ارسال طرح باز خواهدشد؛ از طریق سامانه مدیریت پژوهش به نشانی rtms.insf.org طرح دریافت می شود.

یادآور می شود تغییر زمانی فراخوان های کارگروه های صندوق مشمول فراخوان‌ها بین الملل و فراخوان ویژه نخواهد بود.

 

 

 

منبع اصلی خبر

 

دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه  شهید رجایی

کد خبر: ۱۴۰۰۰۴۱۵۰۱