انجمن کوهنوردی دانشگاه  همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز  پدر در راستای برنامه­های کوهنوردی سال ۱۳۹۵ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ اردیبهشت برنامه طبیعت گردی برای دانشجویان پسر و دختر دانشگاه برگزار نمود. این دو برنامه­ها با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد.

در روز پنج شنبه ۶۲ نفر از دانشجویان پسر دانشگاه گردش فعالی را در دامان طبیعت تجربه نمودند. همچنین در روز جمعه حدود ۴۰ نفر از دختران دانشجو دانشگاه فرصت یافتند تا با حضور در یک فعالیت طبیعت گردی نسبتا سبک در منطقه آبنیک از ارتفاعات البرز مرکزی روزی پربار را سپری نمایند. کلیه دانشجویان ضمن ابراز رضایت­مندی از برگزار کنندگان و مدیریت دانشگاه به منظور برگزاری برنامه های مذکور، پیشاپیش در حال برنامه ریزی برای تداوم حضور در برنامه های آتی انجمن کوهنوردی دانشگاه هستند.

آقای دکتر سلطانی رییس اداره تربیت بدنی با حضور در برنامه روز جمعه و همراهی دانشجویان در مسیر کوهپیمای،  ضمن قدردانی از تاکیدات ریاست محترم دانشگاه و حمایت کلیه حوزه­های ستادی، برنامه­های کوهنوردی در نظر گرفته شده در بهار ۱۳۹۵ را اعلام کردند و اظهار امیدواری کردند که این برنامه ها ضمن غنی سازی اوقات فراغت و تامین سلامت و نشاط عمومی زمینه های تسری مفاهیم اجتماعی نظیر روحیه کار تیمی را در متن زندگی اجتماعی فراهم نماید.

انجمن کوهنوردی دانشگاه در پایان ضمن قدردانی و تشکر از همکاری و مساعدت مدیریت محترم امور اداری، مدیریت امور مالی، اداره کارپردازی، اداره رفاه دانشجویی، اداره نقلیه و اداره تربیت بدنی، با امید حضور بیشتر همکاران محترم چشم به اجرای برنامه هایی پرشورتر در آینده نزدیک دارد.

لازم به ذکر است سرپرستان برنامه در این دو روز آقایان دکتر علیرضا کرمی،سجاد کرمی و محمد عظیمی و سرکار خانم نگین

گودرزی بوده اند.

کوهنوردی پسران