کسب جایزه دکتر کاظمی آشتیانی از سوی بنیاد ملی نخبگان توسط دکتر مهدیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی؛ دکتر نیما مهدیان استادیار دانشکده مهندسی برق گروه کنترل دانشگاه شهید رجایی موفق به کسب جایزه دکتر کاظمی آشتیانی از سوی بنیاد ملی نخبگان شد.
بر اساس این گزارش، مفاد آیین نامه شناسایی و پشتیبانی از دانش آموختگان برتر دانشگاهی و حسب بررسی فعالیت‌های نخبگانی محققین در طول دوران تحصیل، جایزه دکتر کاظمی آشتیانی بنیاد ملی نخبگان به محققین اعطا می­گردد.
لازم به ذکر است که به استناد تبصره مواد ۳ و ۴ آیین نامۀ «شناسایی و پشتیبانی از دانش آموختگان برتر دانشگاهی» و به منظور اجرایی سازی بند «ب -۲» از مادّۀ ۴ آیین نامه و با هدف کمک به جذب دانش‌آموختگان برترِ دوره دکتری تخصصی به عنوان «عضو هیات‌ علمی» در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های‌ کشور، دانش آموختگان برترِ دانشگاهی طبق شرایط این آیین نامه می‌توانند از تسهیلات جذب در مؤسسه‌های علمی در قالب «جایزه دکترکاظمی آشتیانی»، به پاس خدمات علمی مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بهره‌مند شوند.
دکتر سعید کاظمی آشتیانی چهره ماندگار علمی، رئیس سابق پژوهشکده رویان و جهاد دانشگاهی بود که در سال ۸۴ دار فانی را وداع گفت؛ چهار سال بعد از درگذشت وی، «جایزه دکتر کاظمی آشتیانی» برای حمایت و تقدیر از محققان برتر شکل گرفت.
گفتنی است؛ دکتر نیما مهدیان فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف  بوده و ۱۲مقاله ISI  در مجلات معتبر بین المللی را در کارنامه‌ی پژوهشی خود دارد.