کانون بسیج اساتید دانشگاه اعلام کرد

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مجاهدت در راه خدا و حق طلبی با هدف رضایت الهی و تلاش برای اعتلای آزادی و سربلندی انسانها به ویژه مسلمانان، توفیقی است عظیم که خداوند متعال آن را شامل حال بندگان خاص خود میگرداند و از همه والاتر آنکه در این راه مقدس مدال پر افتخار شهادت را نیز بر سینه ات بزنند.

شهادت مرد آسمانی و جهادگر جهانی و معلمی روحانی همچون حاج قاسم سلیمانی را سخت میتوان تحمل کرد. او که مالک اشتر علی زمان بود و از هر باب که نیکو مینگریستیم، جلوه های خلوص او را در میدان مبارزه مشاهده میکردیم، سیاستمدارای بسیار دانا و عادل و جنگ آوری نستوه و خستگی ناپذیر و البته سربازی بی ادعا و مخلص و مصداق عینی یک مسلکان جهادگر بود.

حال که دست پلید شیطان خبیث باز هم به خون فرشته ای از جهان محمد و آل محمد آغشته گردید، شک نداریم که صدها هزار سردار قاسم سلیمانی در مکتب علی(ع) و زهرا(س) پرورش یافته و هر یک فریاد میزنند که من قاسم سلیمانی هستم و حتما گلوی پلید شیطان را خواهند درید.

اساتید بسیجی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، این جنایت آشکار و تروریسم دولتی دولت تروریستی آمریکای جنایتکار را محکوم کرده و آشکارا اعلام میکنیم که نه تنها در میدان نبرد سخت حاضر به انتقام سخت از خون سردار شهیدمان هستیم، بلکه در جبهه جهاد علمی نیز مشتی محکم و پاسخی قاطع به آمریکای پلید و اذناب و ایادی منطقه ای آن خواهیم زد.

امیدواریم روح سردار شهید حاچ قاسم سلیمانی، همراه با سایر همرزمانش در محضر سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) آرام و قرار گیرد، ان شاءالله.

کانون بسیج اساتید دانشگاه