پنجمین نشست هم اندیشی با شورای اجرایی دبیران انجمن های علمی فناوری دانشجویان

دفتر مرکزی انجمن های علمی دانشجویان خبرداد؛
پنجمین نشست هم اندیشی شورای مدیریت فرهنگی دانشگاه با شورای اجرایی دبیران انجمن های علمی فناوری دانشجویان در شنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ در سالن شهید باهنر بصورت ترکیبی مجازی و حضوری برگزاری شد.
در ابتدا حسین شرافتی دبیردبیران انجمن های علمی به بیان گزارش فعالیت ها در نیم سال اول پرداخت سپس به معرفی معاونان که در شورای اجرایی تصویب شد اشاره کرد.
وی افزود با نظر به آیین نامه انجمن های علمی سه معاونت در راستای هم افزایی و هماهنگی بیشتر انجمن ها در دانشگاه ایجاد کردیم که بشرح زیر است؛
-معاونت طرح، توسعه و برنامه ریزی انجمن های علمی
– معاونت نظارت و ارزیابی انجمن های علمی
– معاونت روابط عمومی و رسانه انجمن های علمی
امیدواریم که با همکاری هر چه بیشتر با بزرگواران شاهد شکوفایی هر چه بیشتر انجمن های علمی فناوری دانشگاه باشیم.
در ادامه جناب آقای دکتر صلواتی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بر اهمیت جایگاه انجمن های علمی اشاره کردند و بر حمایت همه جانبه از این انجمن ها تاکید کردند.
سپس جناب آقای فریدونی کارشناس محترم انجمن های علمی به تشریح فعالیت های ۴ماه گذشته پرداختند.وی انجمن برق با ۱۱ فعالیت را بعنوان انجمن برتر نیم سال گذشته معرفی نمودند. در ادامه آقای فریدونی بر لزوم انجام دو فعالیت در ماه توسط انجمن ها تاکید کردند.
و در ادامه دکتر فعله گری رئیس محترم اداره فرهنگی و فوق برنامه با اشاره به جزئیات مالی و ساز و کار اداری انجمن ها بر استفاده از امکانات تاکید کردند.