پانزدهمین کنفرانس بین‌ المللی انجمن رمز ایران

پس از برگزاری موفقیت ‌آمیز ۱۴ دوره از کنفرانس بین ‌المللی انجمن رمز ایران طی ۱۷ سال گذشته، پانزدهمین دوره این کنفرانس از ۶ تا ۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۷ توسط دانشکده مهندسی برق دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در تهران برگزار خواهد شد.

پانزدهمین کنفرانس بین ‌المللی انجمن رمز ایران با هدف هم ‌افزایی دانش پژوهشگران و صنعتگران حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی و نیز انتشار یافته ‌های نو و بدیع در این زمینه، برگزار می ‌شود. آشنایی و ارتباط استادان، پژوهشگران، صنعتگران، مدیران و کلیه علاقه ‌مندان این حوزه، بررسی چالش‌ های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری این فن در فضای مجازی و تأکید بر امن ‌سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از دیگر اهداف برگزارکنندگان است.

با توجه به افزایش شدید تهدیدات و مخاطرات سایبری در سال ­های اخیر، “آموزش امنیت در محیط های مرتبط با سامانه های کنترل صنعتی و در آموزش و پرورش” به عنوان محور ویژه علمی-ترویجی برای کنفرانس انتخاب شده است تا فضای تعامل بیشتری برای ارتباط میان محققین، صنعتگران و فرهنگیان کشور در این حوزه ایجاد شود.

کمیته علمی این کنفرانس از تمامی استادان، دانشجویان و صنعتگران دعوت می ‌نماید با ارسال مقالات و حضور خود در این رویداد علمی شرکت نمایند. در ضمن از کلیه پژوهشگران دعوت می ‌شود مقالات خود را که حاوی آخرین نتایج تحقیقات علمی در یکی از محورهای کنفرانس و یا سایر زمینه ‌های مرتبط است، به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

برگزاری کارگاه‌ های آموزشی از دیگر فعالیت ­های کنفرانس است که معمولاً با توجه به فشردگی برنامه­ های کنفرانس به یک روز قبل از شروع رسمی کنفرانس موکول می­ شود. در این کنفرانس کارگاه­های آموزشی در ۵ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

http://iscisc1397.isc.org.ir

postervweb6