هزینه پژوهش در کشور کاهش می‌یابد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال یارانه استفاده از خدمات آزمایشگاهی در قالب طرح‌های تخفیف دریافت خدمات به اعضای عادی باشگاه مشتریان، اعضای هیات علمی، دانشجویان (کارشناسی و کارشناسی ارشد) و پژوهشگران پسا دکتری، برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و سرآمدان علمی ایران تخصیص داده است.

سالی که باشگاه مشتریان این شبکه میزبان بیش از ۴۰ هزار شخص حقیقی و حقوقی جدید بود و تعداد اعضای این باشگاه به ۱۲۰ هزار عضو رسید. در این سال همچنین، بیش از ۵ هزار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور از طرح‌های تخفیف این باشگاه استفاده کردند.

یکی از پلتفرم‌های ایجاد شده در شبکه آزمایشگاهی، امکان دریافت خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری برای مشتریان است. در این پلتفرم، سازمان‌ها و نهادهای مختلف می‌توانند میزان حمایت خود از پژوهشگران و مجریان طرح‌های پژوهشی را در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی ثبت کنند.

مشتریان (حقیقی و حقوقی) با مراجعه به همه آزمایشگاه‌های عضو شبکه در سراسر کشور می توانند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را تا سقف حمایت تعریف شده، دریافت کنند.

منبع اصلی خبر

 

دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه  شهید رجایی

 

کد خبر: ۱۴۰۰۰۲۱۱۰۵