نشست هم فکری دبیران کانون های فرهنگی در دانشکده تربیت بدنی با حضور جناب آقاي دکتر صالح پور ریاست محترم دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی 

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خبر داد:

نشست هم فکری دبیران کانون های فرهنگی در دانشکده تربیت بدنی با حضور جناب آقاي دکتر صالح پور ریاست محترم دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی 

در این نشست که در دفتر کار ریاست محترم دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد؛ فعالیت های فرهنگی کانون ها و راهکارهایی جهت پیشبرد هرچه بهتر فعالیت ها مورد بررسی، بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای جلسه خلاصه ای از فعالیت های های فرهنگی کانون های فرهنگی و هنری توسط آقای ابوالفضل مزینانی دبیر دبیران کانون ها، تشریح گردید.

در ادامه رئیس محترم دانشکده علوم ورزشی در راستای بهبود عملکرد کانون ها، پیشنهادات و طرح هایی در زمینه  فرهنگی و هنری  ارائه دادند و خاطر نشان کردند ؛ به جهت تعامل هرچه بهتر و آشنایی بهتر دانشجویان و ورودی های جدی با فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی و هنری، مناسب است که کانون های فرهنگی با دانشکده های مختلف در زمینه های فرهنگی همکاری و تعامل داشته باشند.

دکتر صالح پور با بیان اینکه دانشکده تربیت بدنی پایگاه دوم کانون هاست، افزود: یکی از مهم ترین نکات مهم در راستای تعامل کانون ها، ارتباط با جامعه به مانند ارتباط با مدارس آموزش پرورش و حتی شهرداری (سرای محله ها) است. که البته قبل از آن می بایست با برنامه های مفصلی که کانون ها با دانشکده های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و سایر دانشگاه هه برنامه ریزی می کنند و دیگر برنامه ها در دانشگاه خودمون به جایگاه واقعی و اصلی و در شأن کانون های فرهنگی هنری برسیم.

در آخر دکتر صالح پور به استمرار و  تکرار این جلسات در زمان مشخص و تعیین شده تاکید نمودند.