نشست اتحادیه انجمن های علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه های کشور

🌏 معاونت فرهنگی و اجتماعی به نقل از دفتر مرکزی انجمن های علمی دانشجویان دانشگاه تربيت دبیر شهید رجایی خبر داد؛

📣 نشست اتحادیه انجمن های علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه در تاریخ ۱۹ و ۲۰ شهریور برگزار شد.

آقای سجاد مقدم وحید به نمایندگی از انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در این مجمع حضور داشتند.

📚 برگزاری نشست صمیمانه بین دانشگاهی در تاریخ ۱۹ شهریور با حضور مهندس نوروزی کارشناس انجمن های علمی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

🔵 در مرحله نخست بازدید از موزه دانشگاه رازی بعد از مراسم افتتاحیه باحضور نماینده وزارت علوم و تحقیقات آقای دکتر صفری معاون مدیر کل پشتیبانی فرهنگی وزارت عتف و آقای صالح نیا انجام شد در ادامه بازدید دانشجویان از طاق بستان کرمانشاه به همراه تور دانشگاه گردی از دانشگاه رازی برگزار شد.

لازم به ذکر است دانشگاه رازی نشست اتحادیه مهندسی مواد و اتحادیه شیمی محض را به صورت همزمان برگزار کرد که در مجموع این دوره میزبان چهار نشست اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی بوده است که به نوبه خود قابل تجلیل است.

در تاریخ ۲۰ شهریور شروع مراسم با سخنرانی دکتر صفری و نشست صمیمانه بین مسئولین و دانشجویان با هدف بیان و تشریح نقاط ضعف معاونت های فرهنگی و چالش های انجمن های علمی دانشگاه ها انجام شد.
در ادامه اساسنامه اتحادیه توسط دبیران بازنگری شد و اعلام کاندیداتوری اعضای برگزیده برای شورای مرکزی اتحادیه انجام شد.

به علت نرسیدن حد نصاب حضور شرکت کنندگان، جلسه ای مکمل برای برگزاری انتخابات تنظیم شد که دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برای میزبانی نشست دوم اعلام آمادگی کردند.
در نهایت مراسم اختتامیه در دانشگاه رازی برگزار شد و از کمپانی های مربوطه به عنوان اسپانسر تجلیل شد.

با آرزوی افتخار روز افزون برای انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تربيت دبیر شهید رجایی