نخستین جلسه کارگروه عفاف و حجاب

معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه خبر داد:
به گزارش کارشناس معاونت فرهنگی و اجتماعی نخستین جلسه کارگروه عفاف و حجاب در چهارشنبه ۹ آذر در دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم که حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا فضلعلی مسئول محترم نهاد ،جناب آقای دکتر صلواتی معاون محترم معاونت فرهنگی، مدیر حراست جناب آقای دکتر حوری، رئیس نظارت جناب آقای دکتر سلطانی و نماینده تشکل های اسلامی، بسیج و هیئت محبان و جمعی از اساتیدحضور داشتند به تشریح مقوله حجاب و عفاف پرداخته شد. در این جلسه حاج آقا فضلعلی با اشاره به مضرات بی حجابی و بدحجابی در جامعه راهکارهای تخصصی را در قالب تشکیل ۵ کمیته (تدوین قوانین و مقررات، تامین محتوا، طراحی و تهیه و توزیع لباس، تبلیغ و رسانه و انضباطی) تشریح کردند. در ادامه جناب آقای دکتر صلواتی راهکارهایی در جهت معرفی و تاثیر چهره های شایسته و موفق در حوزه حجاب و عفاف ارائه کردند و از اهمیت و عدم غفلت در فقره سیاست گذاری و برنامه ریزی در محور عفاف سخن گفتند.
در ادامه هر یک از بزرگواران حاضر در جلسه به ارائه راهکارهای تخصصی در راستای برون رفت از تهاجم فرهنگی و مقابله با هنجار شکنی در دانشگاه پرداختند.
در پایان قرار شد تا حصول اهداف هر دو هفته این کار گروه تشکیل و گزارش عملکرد بررسی شود.