معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خبر داد: تهیه پیش نویس آیین نامه جامع اجرایی فعالیت های فرهنگی

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی؛ دکتر عبداله صلواتی ضمن اعلام این خبر افزود از ابتدای انتصاب اینجانب در محل ماموریت فعلی، حسب تاکیدات ریاست محترم دانشگاه عزم بر ساماندهی فعالیت ها و اقدامات بر اساس یک چشم انداز مبتنی بر اصول علمی و دانشگاهی را داشتیم که علاوه بر بومی سازی آیین نامه ها ، آینده فعالیت ها در یک مسیر مشخص و سازنده قرار گرفته و در کنار استفاده از تجارب گذشته، فعالیت ها در جهت ساخت آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.
بر این اساس با برنامه ریزی صورت گرفته و با همت و تلاش همکارانم در معاونت یکی از کارهای هدف گذاری شده را اماده طراحی و تدوین کردیم.
در این راستا مقدمات، طراحی و تدوین ، آیین نامه اجرایی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را هدف گذاری کرده، که پس از انجام سلسه جلسات تخصصی پیش نویس این آیین نامه در ۱۲ صفحه ۹ بخش و ۷۴ ماده فراهم گردیده تا ضمن طی مراحل قانونی لازم به عنوان سند و پشتوانه فنی اقدامات و برنامه ها مورد استفاده قرار گیرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه افزود این آیین نامه به همت همکاران مجرب و اساتید شایسته مراحل مقدماتی کارشناسی و فنی خود را طی کرده و شامل بخش های کلیات، مالی، اردوها و بازدیدها، نشریات، انجمن های علمی و دانشجویی، کانون های فرهنگی، تشکل های دانشجویی، کرسی های آزاد اندیشی، شوراهای فرهنگی خوابگاه ها و… است.
گفتنی است آیین نامه مذکور پس از طی مراحل قانونی لازم و تایید مراجع ذی صلاح دانشگاه قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.