معاونت فرهنگی و اجتماعی خبرداد

   به گزارش معاونت فرهنگی اجتماعی: به ‌منظور برنامه‌ريزی بهتر جهت اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، مقدمات تشکیل ستاد گراميداشت دهه فجر انجام و از اعضای ستاد برای تشکیل جلسه در تاریخ سه شنبه ۰۸ /۱۱ /۱۳۹۸ راس ساعت ۹ صبح دعوت در محل دفتر معاونت فرهنگی به عمل آمد.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی دهه فجر فرصت مناسبی برای بيان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، همچنین انقلاب اسلامی بر اساس ايمان به خدا و به عمل درآوردن فرهنگ ايثار، شهادت و از خودگذشتگی و پيروی مردم از امام خمينی (ره) با درون‌مايه‌ای عاشورايی شكل گرفت.

در حالی كه دشمن تمام نيروی خود را برای به شكست كشاندن انقلاب و ناتوانی دولت در اجرای اهداف الهی متمركز كرده است، شاهد این هستیم که با جوشش خون شهیدان و سرداران شریفی چون سپهبد حاج قاسم سلیمانی این شجره طیبه روز به روز سرافراز تر و پربارتر می گردد.

 ایشان افزود بايد ضمن توجه به این امر، همزمانی چهلمین روز شهادت سپهبد سلیمانی و سانحه هواپیمایی را فرصتی برای ايجاد شور و همدلی بیشتر در آحاد مردم دانسته و وظيفه خود برای به شكست كشاندن توطئه جديد دشمنان ایران اسلامی به درستی به انجام برسانیم.

« عبدا… صلواتی » ادامه داد: برگزار كردن آيين‌های سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی، دهه ‌فجر را فرصتی مناسب برای انعكاس خدمات نظام‌ اسلامی به مردم کرده است که تبيين دستاوردهای انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد امام«ره» و شهدا بايد مهم‌ترين هدف در برگزاری آيين‌های دهه فجر باشد.

وی تصريح كرد: نظام اسلامی با معرفی سردارانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان الگوی جهانيان شناخته‌ می‌شود و از اين رو بايد در راستای تبيين بيشتر دستاوردهای آن تلاش كرد.

در اين جلسه، مقرر شد تا ضمن دعوت از مسئولین ذی ربط با همفکری سایر اعضای كميته های مختلف در جهت انجام هر چه با شکوه تر برنامه های دانشگاه تشكيل و برنامه‌ريزی‌های لازم برای انجام فاخرتر آيين‌های دهه فجر صورت گیرد.