معاونت فرهنگی و اجتماعی اعلام نمود:

امروز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ماه آخرین روز ثبت نام اردوی پیت بال می باشد پیت بال  یک نوع ورزش گروهی است که به‌طور کلی دو گروه از بازیکنان سعی در حذف یک دیگر با گلوله‌های رنگی می‌کنند.

پین تبال را می‌شود در فارسی در قیاس با تیراندازی،«رنگ‌اندازی» نامید.

پینت بال ورزشی نو وپرهیجان است.ورزشی برپایه دومیدانی،نزدیک به تیراندازی واز آنجا که به تفکر استراتژی نیاز دارد بهش شطرنج زنده هم میگن .

در پینت بال عموماً ۲ تیم که تعداد شرکت کنندگان در آن با توجه به زمین بازی قواعد و قرار دادها(سناریو ها) متفاوت است.اصولا از ۵ تا ۷ نفر به بالا در برابر هم قرار می گیرند.این دو تیم بر اساس سناریوی از قبل توافق شده ماموریتی را بعهده دارند.

اعضاء هرتیم حداقل مجهز به نشانه گذاری های پینت بال،گلوله های رنگی استاندارد،تجهیزات ایمنی و پوشش قابل شناسایی برای دوست و دشمن بوده و بر مبنای قانون حاکم بر زمین سایز ابزار و یا تجهیزات مورد نیاز را همراه خواهند داشت.

این ورزش بر اساس نظریه حفظ بقا و بحث پیرامون غریزی یا اکتسابی بودن آن شکل گرفته است.هرچند امروزه به عنوان یک تفریح بسیار مهیج،بی نهایت کم خطر و راهی برای پالایش روح و روان از زندگی شهری و بسیاری از آلاینده های روحی در آن مورد توجه است.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به دفتر کانون فرهنگی و هنری گردشگری در طبقه زیر همکف ساختمان چهارطبقه اداری مراجعه نمایند.

photo_2018-04-17_10-44-11