معاونت فرهنگی و اجتماعی اعلام نمود:

معاونت فرهنگی و اجتماعی خبر داد. به همت بسیج دانشجویی و درقالب برنامه ای متمرکز از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری کاروان پیاده روی رضوی علیه السلام همزمان با ایام شهادت آن امام همام برگزار می گردد.

 کاروان پیاده روی رضوی با عنوان بازماندگان از زیارت اربعین هم زمان با ایام شهادت حضرت امام رضا (ع) به همت بسیج دانشجویی برگزار می گردد. خانم اکبریان رئیس اداره مطالعات، برنامه ریز و امور اجتماعی اعلام نمود که هماهنگی این برنامه با معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است و به همه دانشگاه های کشور اعلام گردیده بود که در صورت تمایل در این برنامه حضور به هم رساند. وی در ادامه سهیمه دانشگاه را ۴۰ نفر از دانشجویان پسر اعلام نمود. راهپیمایی از ۳۵ کیلومتری مشهد و از محل ملک آباد آغاز خواهد گردید. دانشجویان در روز ۱۴ آبان از دانشگاه در قالب یک دستگاه اتوبوس حرکت خواهند نمود و همراه با سایر دانشجویان دانشگاه های کشور از روز ۱۵ آبان این راهپیمایی را بعد از اقامه نماز صبح آغاز خواهند نمود. زمان اتمام این مراسم معنوی در روز ۱۸ آبان تعیین گردید و دانشجویان در این روز مشهدالرضا را به مقصد تهران ترک خواهند.

دانشجویان جهت ثبت نام  و کسب اطلاعات می توانند به کوچه نمازخانه نزد آقای علی نژاد (در هنگام مراسم نماز ظهر و عصر) مراجعه نمایند.

photo_2018-10-27_10-45-25