معاونت فرهنگی و اجتماعی اعلام نمود:

به منظور پاسداشت شعائر اسلامی و حضور در اماکن متبرکه با هدف ایجاد فضای معنوی اولین اردوی زیارتی کارکنان و اساتید دانشگاه شهید رجایی در روز دوشنبه مورخ ۲۵ شهریور با حضور ۳۰ نفر برگزار گردید. مقصد این اردو امامزاده داوود بود.

امامزاده داوود با یازده پشت به دومین امام شیعیان می‌رسد. گفته می‌شود که وی و برخی دیگر از بستگانش در همراهی امام هشتم شیعیان به ایران آمده و کشته شدند.

بقعه این امام زاده در دوران صفویه ساخته شدو در دوران فتحعلی شاه توسعه یافته‌است.

در دره‌های مجاور امام‌زاده داوود در سمت مغرب و جنوب غربی در آبادی‌های رندان و سنگان بقعه‌هایی به نام امام‌زاده عمادالدین پدر امام‌زاده داوود و امام‌زاده علاءالدین و امام‌زاده قاسم و امام‌زاده عقیل برادران امام‌زاده داوود وجود دارد.

آرامگاه امامزاده داوود واقع در شمال غرب تهران و در انتهای جاده امام زاده داوود در بخش کَن و در ارتفاع ۲۶۰۰ متری از سطح دریا می‌باشد.

جاده امامزاده داوود در بخش کن از آبشار هریاس آغاز شده و پس از گذشتن از روستای سولقان وسپری کردن مسافتی به طول ۲۵ کیلومتر به امام زاده داوود می‌رسد.

اما مسیر دیگری که برای رسیدن به امامزاده داوود وجود دارد، مسیری است که از کنار دره فرحزاد گذشته و بعد از طی مسافتی به طول ۱۵ کیلومتر به امامزاده داوود می‌رسد. البته این مسیر، مسیر کوهپیمایی بوده و فاقد جاده آسفالته می‌باشد.

image_2018_9_22-13_31_44_75_ajx