شهادت هنر مردان خداست:شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام بر همگان تسلیت و تعزیت باد

شهادت هنر مردان خداست:شهادت سردار سپهبدقاسم سلیمانی را به عموم دانشگاهیان ،دانشجویان و اساتید و کارکنان تسلیت و تعزیت عرض می نماییم .

پیام معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به همین مناسبت؛

انا لله واناالیه راجعون.
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ﴿احزاب/۲۳﴾
.

شهادت سردار بزرگ اسلام سردار سلیمانی را خدمت شما تسلیت میگویم.

🍀وقتی به حاج قاسم نگاه می کردی حس میکردی او مرگ را در خود میرانده است و از قله شخصیت متین و مقتدرش، نور شجاعت و اخلاص و صداقت بود که ساطع میشد. او از جانش گذشت تا ما از جانان نگذریم تا از تفکر و پژوهش نگذریم تا ما در امنیت کامل بسر بریم تا ایران از آبادانی و سرافرازی باز نماند.

🍀 او ندای حسین علیه السلام را در ۶۱ هجری شنیده است و به حکم “کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا” کربلایی دیگر آفرید و در آن، صادقانه و مخلصانه مجاهده کرد تا به سالار شهیدان پیوست. او به حسین علیه السلام اقتدا کرد و چون حضرت عباس دستش جدا شد و جانش تقدیم.

🍀گویا سنت تاریخ چنین است که بهترین آدمها از سوی شقی ترین آدمها به شهادت می‌رسند و امروز یکی از عزیزترین مجاهد در راه خدا با دستور مستقیم ترامپ به دیدار الهی شتافت.

🍀سردار سلیمانی در قلب ما ایرانی هاست و سلیمانی در قلب را کسی نمی تواند ترور کند او زنده است تا زمانی که ایرانی زنده است و نفس می کشد.

🍀 این سردار بزرگ اسلام به تعداد دوستدارانش در سراسر جهان اسلام بازتولید و تکثیر شده است. چراکه خدا مهر او را در دلها قرار داد و شعله این مهر با ترور ناجوانمردانه و وحشیانه خاموش نمی‌شود بلکه پرفروغ تر از گذشته باقی می ماند. بی تردید بی خردان باید بدانند خون سردار سلیمانی و انگشت سلیمانی او، پس از شهادت، قدرتمندتر از گذشته مظهر اسم المنتقم حق میشود و راهش و نگاهش پرصلابت تر از گذشته ادامه خواهد داشت.

دشمنان ایران و قاتلان جلاد سردار سلیمانی بدانند که سردار سلیمانی، یک شخص نبود یک سنت بود و ریشه های این سنت ریشه در کربلای ۶۱ هجری دارد و این سنت هیچگاه قابل ترور و محو شدن نیست. تا سنت حسینی هست سلیمانی و سلیمانی ها زنده و جاودان هستند.

عبداله_صلواتی
سیزدهم دی نود و هشت

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی