پیام تسلیت معاونت فرهنگی و اجتماعی در پی شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی با سابقه سپاه در سوریه در حمله موشکی رژیم صهیونیستی

“وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ”( آل عمران/ ۱۶۹)

خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه قلبمان را مالامال از اندوه و فراق آن عزیز مهاجر الی الله کرد.

سردار سیدرضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه دوشنبه چهارم دی، در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

قطعا پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز در دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و هم‌ رزمان و هم‌سنگران شهیدش نبود.

این فرمانده پرافتخار همچون همرزم و همسنگر شهیدش سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق بارزی از آیه شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ» (احزاب/ ۲۳) بود.

بی‌تردید این اقدام خباثت‌بار نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت به محضر حضرت ولی‌عصر اروحنا الفداء و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی علیه) و همه همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن شهید والامقام رضوان الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می نماید.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه