كانون کوهنوردی دانشگاه اعلام كرد

نخستین برنامه کوهپیمایی بانوان(مخصوص دانشجويان دختر)

با عنایت به تاكيدات ریاست دانشگاه و حمایت و همکاری اداره تربیت بدنی و معاونت اداری مالی دومین برنامه انجمن کوهنوردی دانشگاه و نخستین برنامه کوهپیمایی بانوان (خاص دانشجويان دختر) در نيمسال جاري با اهداف آموزشی و تربیتی و ایجاد انگیزه، شور و نشاط و با شعار ” همراه با طبیعت همگام با سلامتی” به مقصد پناهگاه کلکچال برگزار شد.

این برنامه در مورخ ۱۴/۱۲/۹۴ از ساعت ۷:۳۰ صبح از محل دانشگاه به سمت پارک جمشیدیه آغاز شد.

شرکت کنندگان برنامه یک گروه ۳۰ نفری شامل خواهران و همکاران دانشجو از دانشکده های مختلف بودند. سرپرستی برنامه را خانم روح­بخش به عنوان نایب رئیس بانوان، آقای عظیمی به عنوان دبیر انجمن، خانم گودرزی به عنوان دبیر بانوان بر عهده داشتند.

همچنین با حضور خانم آبشاری از اعضا اصلی باسابقه هیأت کوهنوردی استان تهران، برنامه جنبه آموزشی و تخصصی نیز پیدا کرد که شایسته است در همین جا مراتب تقدیر و سپاس دانشگاه را از ایشان اعلام نماییم.

اعضا گروه پس از پیمودن مسیر تا ایستگاه اول، صبحانه را صرف نمودند و سپس مسیر خود را به سمت ایستگاه دو و سه ادامه دادند. حوالی ظهر گروه به تپه نورالشهدا و مقبره شهدای گمنام رسیدند و پس از زیارت قبور و ادای احترام به ساحت مقدس آن شهدای همام و صرف ناهار اقدام به بازگشت به سمت پارک نمودند. برنامه حدود ساعت ۳ با رسیدن گروه به دانشگاه پایان یافت. شایان ذکر است که دانشجویان شرکت کننده از برگزاری برنامه اظهار رضایت فراوان داشتند و خواستار برگزاری برنامه های بعدی نیز بودند.

عنوان برنامه : کوهپیمایی از پارک جمشیدیه به سمت پناهگاه کلکچال

هدف برنامه: ایجاد شادابی و تندرستی برای شرکت کنندگان و آشنایی با اصول مقدماتی کوهپیمایی

سطح برنامه: نیمه سنگین

شعار برنامه: همراه با طبیعت همگام با سلامتی

مخاطبین: دانشجویان و همکاران خانم

سرپرست برنامه : روحبخش

تعداد افراد شرکت کننده: ۳۰ نفر

زمان تقریبی کوهپیمایی: ۷.۵ ساعت

[rev_slider slider61]