ستاد شاهد و ایثارگر خبر داد

سرکار خانم سید جوادی مسئول امور دانشجویان شاهد و ایثارگر : مراسم گرامیداشت روز جانباز به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) در سالن شهید طهرانی مقدم دانشگاه با حضور امیردریادار عباس محتاج عضو گروه مشاوران نظامی فرمانده کل قوا ،دکتر نصیری مدیر کل محترم بنیاد شهید تهران بزرگ ، ریاست محترم دانشگاه ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ودیگر مسئولین و بیش از ۵۲۰ نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار شد.

سخنرانی امیردریادار عباس محتاج:ایشان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشتند که به توفیق انقلاب اسلامی و رشادت جوانان این سرزمین پیشرفت های بسیاری در کشور رخ داده است. امیر با اشاره به این مسئله که در زمان جنگ حتی توانایی تولید یک سیم خاردار را نیز نداشته ولی اکنون با تکیه بر دانش جوانانی همانند شما موشک های پیشرفته ای ساخته شده است.

مشاورنظامی مقام معظم رهبری : با تاکید بر اعتماد به جوانان می توان از بسیاری مشکلات عبور و حتی آنان را تبدیل به فرصت برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی کرد.

جانباز سرافراز ۸ سال دفاع مقدس در پایان،خاطره ای از دوران جنگ بیان نمودند.

از سخنرانان دیگر مراسم ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر عظمتی ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین فضل علی مسئول نمایندگی محترم مقام معظم رهبری و جناب آقای دکتر نصیری مدیر کل محترم بنیاد شهید تهران بزرگ بودند.

از دیگر برنامه های این مراسم ،اهدای ۳ کمک هزینه کربلای معلی به قید قرعه به مناسب میلاد امام حسین(ع)  و همچنین اهدای هدیه به ۱۵ نفر از دانشجویانی که  نام آنان مزین به اسامی حسین ، سجاد ، ابوالفضل ، علی اکبر و عباس بودند.

مشاور رئیس دانشگاه : این مراسم با تلاش ها و همت دانشجویان معدل الف شاهد و ایثارگر دانشگاه برنامه ریزی، هماهنگی و اجرا شد وافزود که مراسم با تقدیر از۱۱ نفر جانبازان سرافراز دانشگاه (اساتید و کارکنان) به پایان رسید.

6a5a4620

 dsc_94396a5a4693

6a5a4639

6a5a47016a5a4661

6a5a4750img_0260