ستاد شاهد و ایثارگر خبر داد:

به گزارش مشاور رئیس دانشگاه و روابط عمومی گردهمایی دانشجویان نو وورد شاهد و ایثارگر ارشد و دکتری با حضور مسئولین محترم دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز یکشنبه مورخ ۹۷/۷/۱۵ از ساعت ۱۲ الی ۱۳٫۳۰ در سالن شهید باهنر برگزار شد.

ابتدا سرکار خانم سید جوادی مسئول دانشجویان شاهد و ایثارگر ضمن خیر مقدم به مسئولین محترم دانشگاه و بنیاد شهید و دانشجویان به تشریح قوانین آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پرداختند.

سید جوادی تصریح کرد ستاد شاهد با رویکرد تعامل، همکاری، وفاق به یکی از ارکان اصلی در تمام عرصه‌های دانشگاه تبدیل شده که این دستاورد مرهون حمایت‌های رئیس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر عظمتی و مسئولین محترم بنیاد شهید می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد امروزه توانایی دانشجویان شاهد و ایثارگر به عنوان یک روش نوین که باعث بازدهی بیشتر در همراهی و همکاری دانشجویان در تمام امور شاهد و حتی دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که با طراحی ، اجرای مراسم و گردهمایی توسط خود دانشجو سبب افزایش اعتماد بنفس و تجربه کاری-اداری شده است و به حول قوه الهی با سیاست‌ها و تدابیر ستاد و بنیاد شهید در حوزه آموزشی-پژوهشی، فرهنگی در آینده نزدیک شاهد اتمام مشروطی و افزایش پیشرفت تحصیلی و معدل الف خواهیم بود.

در ادامه جناب آقای دکتر الهی رئیس محترم آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن خوشامدگویی به دانشجویان به تبیین مقررات بنیاد شهید و سقف سنوات دانشجویان در مقاطع مختلف پرداختند. ایشان افزودند ستاد شاهد به عنوان یک نهاد اداری تلقی نمی شود بلکه به عنوان  بازوان توانمند و یک دانشگاه مجزا و مرکزی برای تبادل علم و فرهنگ حساب می شود و از زحمات سرکار خانم سید جوادی به عنوان مدیر دلسوز و نمونه تجلیل کردند.

سپس بعد از ایشان جناب آقای دکتر پورکمالی معاون محترم آموزشی دانشگاه از زحمات خانم سید جوادی در کمک به پیشبرد دانشگاه در اهداف امور آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر قدردانی نمودند.

جناب آقای دکتر علیایی مشاور محترم پژوهشی و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی ضمن ابلاغ سلام مقام عالی دانشگاه به دانشجویان از زحمات مادرانه، مدبرانه و هوشمند سرکار خانم سید جوادی تقدیر واذعان داشتند که همه مسئولین دانشگاه بیش از حد توان خود برای بهبود روند کاری شاهد و ایثارگر از هیچ کمکی مضایقه نمیکنند.

در انتها سرکار خانم سید جوادی مسئول دانشجویان شاهد و ایثارگر به پاس خدمات خالصانه، صادقانه و بی ریا جناب آقایان دکتر سعادت مدیر محترم آموزشی و مهندس قاسمی رئیس محترم خدمات رایانه تقدیر نموده وگردهمایی با اهدا ابلاغ کارشناسان شاهد دانشکده‌ها و مراسم قرعه کشی و عکس یادگاری به پایان رسید.

dsc_2723dsc_2812 dsc_2817dsc_2822

dsc_2638 dsc_2671 dsc_2675 dsc_2709 dsc_2715