دوره هوش مصنوعی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دوره تخصصی هوش مصنوعی با حضور کاشناسان فرهنگی دانشگاه های منطقه ۱ کشور در روز چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در سالن شهید باهنر دانشگاه برگزار شد.

در آغاز دوره، دکتر صلواتی معاون فرهنگی و اجتماعی بر اهمیت راهبردی هوش مصنوعی در دوره کنونی سخن گفت و اشاره کرد که هوش مصنوعی یکی از اموری است که تحولات آینده جهان را رقم می زند و برای توانمندی ما نیاز به هوش مصنوعی و آموزش در این رابطه داریم. تحولی که امروز دنبال آن هستیم نیاز به بسترهایی دارد و یکی از بسترهای سرنوشت ساز، هوش مصنوعی است.

در طی روند جلسه جناب آقای حسینی استاد این دوره هوش مصنوعی، توضیحاتی جامع و آموزنده ارائه دادند و کارشناسان فرهنگی حاضر در جلسه با به کارگیر اطلاعاتی که فراگرفتند به تمرین مطالب آموزشی و اجرای آن در زمینه مسائل فرهنگی پرداختند.

این دوره یک روزه با حضور دکتر محمد مهدی ذوالفقارزاده، مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه‌ریزی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، و با میزبانی شایسته معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهد رجایی از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه با حضور ۴۵ نفر از کارشناسان فرهنگی و اجتماعی شهر تهران برگزار وبعد از نماز و نهار، تا ساعت ۳:۳۰ دقیقه بعد از ظهر ادامه داشت.