دبیر کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی دانشگاه خبر داد

برگزاری سومین کرسی ترویجی با عنوان نقش فضا در ارتقای قابلیت های ذهن انسان

به گزارش روایط عمومی و به نقل از دبیر کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، سومین کرسی ترویجی دانشگاه شهید رجائی با عنوان نقش فضا در ارتقای قابلیت های ذهن انسان توسط آقای دکتر حمیدرضا عظمتی در روز شنبه  ۱۸ آذرماه در سالن شهید باهنر برگزار خواهد شد. در برگزاری این کرسی آقای دکتر محمد علی خانمحمدی دانشیار دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان ناقد خارجی و آقای دکتر اسماعیل ضرغامی دانشیار دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی به عنوان ناقد داخلی حضور خواهند داشت. همچنین مدیریت این نشست علمی توسط آقای دکتر عبدالحمید قنبران دانشیار دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی انجام می گردد.

دبیر کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، افزود: سومین کرسی ترویجی در سالن شهید باهنر و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز شنبه ۱۸ آذرماه با حضور اساتید و دانشجویان مختلف خصوصا از دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی برگزار می شود. بر اساس این گزارش، این نشست دومین کرسی ترویجی دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی به شمار می رود که در سال ۱۳۹۶ برگزار خواهدد شد.

شایان ذکر است دبیرخانه کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، در مجموعه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه دایر است و طرحنامه اعضای محترم هیات علمی در حوزه ترویجی و تخصصی پس از بررسی های لازم و اخذ مجوزهای مربوطه برگزار می شود.

photo_2017-12-03_04-44-50