جلسه هم اندیشی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خبر داد:

جلسه عمومی معاونت فرهنگی در تاریخ ۱۶ آذر ماه راس ساعت ۱۳ با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.
در ابتدا جناب آقای دکتر صلواتی بخش هایی از دعای ۳۳ صحیفه سجادیه را متذکر شدند.
در ادامه به بحث مدیریت زمان، ایجاد تعامل در بین همکاران ، تقسیم عادلانه در شرح وظایف به منظور حصول نتیجه مطلوب پرداخته شد و این که افزایش بهره وری در گرو مدیریت زمان و نیرو می باشد. ایشان جلسه هم اندیشی با انجمن ها و کانون ها به مثابه یک اتاق فکر برشمردند و به معیارهای شاخص جهت احراز رتبه و امتیاز در جشنواره حرکت و رویش اشاره کردند و همچنین تشریک مساعی و هم افزایی در بین همکاران جهت افزایش بهره وری را توصیه کردند.
از جمله مطالب مهم دیگر که جناب آقای دکتر صلواتی در جلسه مطرح فرمودند عبارت بود از:
استقرار اداره فوق برنامه (کانون ها) در ساختمان اداری بخش منفی ۱
برگزاری هفتگی جلسات با استاد مشاور، دبیران انجمن ها و کانون ها و دبیر دبیران
مشخص شدن شکل گیری و معرفی ترکیب اعضای شورای فرهنگی خوابگاه ها
در ادامه جلسه با اشاره به مشکلاتی که آقای مهندس ترشیزی در ارتباط با فضای کاری برشمردند قرار شد فهرست تجهیزات و اقلام ضروری برآورد و مشکلات ریشه یابی و برطرف شود.
جناب آقای فریدونی ضمن گرامیداشت روز دانشجو، به پیشرفت فعالیت ها در انجمن ها و افزایش انجمن های هوش مصنوعی، نجوم، فیزیک و برنامه نویسی به فهرست انجمن های فعال در دانشگاه پرداختند. ضمن این که متذکر شد که شکل گیری اتحادیه های دانشجویی به هم افزایی و معرفی انجمن ها منتج خواهد شد. همچنین اشاره شد که در سه شنبه آتی غرفه انجمن ها در سالن همایش های علمی واقع در برج میلاد دستاوردهای علمی دانشگاه را ارائه نماید. در ادامه، به پیشنهاد آقای دکتر صالح پورقرار شد نشست های تخصصی در زمینه تندرستی در سالن همایش برگزار شود. جناب دکتر صالح پور همچنین به بحث هم اندیشی و نشست های همفکری انجمن ها و کانون ها با انجمن ها و کانون ها سایر دانشگاه ها اشاره کردند و قرار شد شورای مرکزی و هسته همفکری در این خصوص تشکیل شود. در پایان سرکار خانم دکتر محمدی به تشریح ویژه برنامه های روز دانشجو و دهه فاطمیه و برگزاری برنامه ها در هفته آتی پرداختند.