بیانیه مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی، بسیج اساتید و مرکز هم اندیشی استادان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در محکومیت جنایت بیمارستان شفا در غزه

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی؛

متن بیانیه مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی، بسیج اساتید و مرکز هم اندیشی استادان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در محکومیت جنایت بیمارستان شفا در غزه به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُكِّرَ بِآيَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ ﴿سجده/ ۲۲﴾

چه کسی ستمکارتر است از آن کس که آیات پروردگارش به او یادآوری شده و او از آن اعراض کرده است؟! مسلّماً ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت.

️ رژیم جنایتکار صهیونیستی، بار دیگر خوی وحشی گری و ددمنشانه خود را با هجوم به بیمارستان شفا و تجاوز و کشتار زنان به نمایش گذاشت.

️ خانواده دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی این جنایت وحشیانه و ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کند و اعلام می دارد که طبق وعده الهی، صبر و استقامت بی نظیر مردم مظلوم غزه، سبب تسریع در ادامه شکست های غیر قابل ترمیم رژیم غاصب اسراییل و نابودی این غده سرطانی خواهد شد.

️ دولت های غربی (اروپایی ها و امریکایی ها)، با حمایت های صریح خود از این جنایات و نسل کشی نشان دادند که حقوق بشر، شعاری پوچ و مضحک است و به واقع تمدن غربی امروز، تمدنی ضد بشری است و همه توانش را در حمایت از نسل کشی در غزه بکار گرفته است.

️ لذا به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بار دیگر انزجار و برائت خود را نسبت به استکبار جهانی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و حامیان آنها اعلام کرده و ضمن حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و مقتدر غزه، برای آنها دعا میکنیم که هر چه سریعتر، از شر مستکبران و جنایتکاران نجات یابند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) خواهیم بود و از هر توصیه و دستور ایشان تبعیت خواهیم کرد.