بیانیه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه در حمایت از طوفان الاقصی

بسم الله الرحمن الرحیم

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم

سلام و درود و تهیت بر برادرانمان در فلسطین آزاد که سالیان سال غیورانه در برابر ظلم سینه سپر کرده و با تمام وجود در برابر استکبار جهان، قد علم کردند. سلام و درود بر جوانان شجاع و جان بر کف مسجد الاقصی، اولین قبله مسلمین. سلام و درود بر شیرزنانی که سالیان سال شاهد پر‌پر شدن فرزندان برومندشان بودند ولی کمر خم نکردند. همانگونه که مستحضرید، سال هاست که مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری، زیر چنگال صهیونیست‌های غاصب و رژیم کودک کش اسرائیل مورد آزار و اذیت قرار گرفته و متحمل درد‌ها و رنج‌های بسیاری شده، خانه و کاشانه خویش را از دست داده و در عزای خانواده‌ها، زنان و کودکانشان سوگواری کرده اند.
عملیات گسترده طوفان الاقصی، ضمن تحمیل شکست سهمگین اطلاعاتی به رژیم اشغالگر، توانمندی حیرت انگیز نیرو‌های مقاومت فلسطین را در طراحی ماجرای عملیات پیچیده اطلاعاتی الکترونیکی و نظامی به رخ جهانیان کشاند و صحنه‌های خفت باری را از شکست و اضمحلال اشغالگران به نمایش گذاشت.
ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه، ضمن تبریک این فتح خیبرگونه و آرزوی توفیقات و پیروزی‌های بزرگتر برای گروه‌های مقاومت، بر دست و بازوی مجاهدان فلسطینی بوسه می‌زند و به آنان اطمینان می‌دهد که ایشان را تنها نخواهد گذاشت و تا فتح و آزادی قدس لحظه‌ای آرام نخواهیم داشت.
امتی که شهادت دارد ، اسارت ندارد.
آری ما ملت امام حسینیم …