برگزاری جلسه مدیران حوزه پژوهش و فناوری با دانشکده علوم ورزشی

در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ جلسه مدیران حوزه پژوهش و فناوری با دانشکده علوم ورزشی برگزار شد و پیرامون مسائل مختلف حوزه پژوهش و فناوری بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در ابتدای جلسه معاون پژوهشی دانشکده، آقای دکتر لطفی، گزارش بسیار خوبی از وضعیت پژوهشی دانشکده ارائه دادند. در گزارش ارائه شده، وضعیت تولیدات علمی دانشکده اعم از مقالات، طرحهای برون دانشگاهی، کتاب و مقالات ارائه شده در همایشهای ملی و بین المللی ارائه شد. یکی از اتفاقات خوب این دانشکده انتخاب مقاله آقای دکتر نظریان عضو هیات علمی این دانشکده به عنوان مقاله داغ و پراستناد بود.

دانشکده علوم ورزشی در طی سالهای اخیر در عرصه قراردادهای برون دانشگاهی نیز موفق عمل کرده است که یکی از مهمترین آنها طرح کوچ است که توسط آقای دکتر کاشف و دیگر اعضای هیات علمی این دانشکده به انجام رسید. آقای دکتر کاشف و عضو هیات علمی جدید این دانشکده، آقای دکتر رحیمی زاده، به عنوان اعضای هیات علمی تاثیرگذار در جذب طرح های پژوهشی برون دانشگاهی این دانشکده طی سالهای اخیر بوده اند. دانشکده علوم ورزشی در برگزاری دوره ها و کارگاههای مختلف نیز بسیار موثر عمل کرده است به طوری که از سال ۹۹ تا کنون ۲۹ کارگاه و سخنرانی علمی در این دانشکده برگزار شده است.

از دیگر اتفاقات خوب این دانشکده، راه اندازی کتابخانه تخصصی و کافه کتاب است که به همت مسئولین دانشکده و حمایت مسئولین دانشگاه در سال ۱۴۰۰ افتتاح گردید. وب سایت دانشکده علوم ورزشی نیز از صفحات فعال دانشگاه است که خبرهای دانشکده سریعا در آن منعکس می گردد به طوریکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۰ رویداد در آن منعکس شده است.

از برنامه های آتی دانشکده می توان به برگزاری همایش ملی یافته های نوین در علوم ورزشی و راه انداری نشریه علمی آموزش فعالیت بدنی و تندرستی اشاره کرد.

در ادامه جلسه، حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه امور مختلف حوزه پژوهش و فناوری را ارائه دادند و مدیران حوزه نیز پاسخ های لازم را بیان داشتند. از جمله موارد مطرح شده، نیاز اعضای هیات علمی این دانشکده به تجهیرات پژوهشی و  تامین هزینه های لازم جهت تهیه نمونه های آزمایشگاهی در راستای حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی است. در پایان جلسه ابلاغ سرکار خانم دکتر شهیدی به عنوان عضو اصلی کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی تقدیم ایشان شد. همچنین از فضای جدید ساخته شده جهت استقرار بخش معاونت پژوهش دانشکده بازدید به عمل آمد.