برگزاری جلسه مدیران حوزه پژوهش و فناوری با دانشکده مهندسی کامپیوتر

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه خبر داد:

امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ جلسه مدیران حوزه پژوهش و فناوری با دانشکده مهندسی کامپیوتر برگزار شد و پیرامون مسائل مختلف حوزه پژوهش و فناوری بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در ابتدای جلسه معاون پژوهشی دانشکده، آقای دکتر بساق زاده، گزارش خوبی از وضعیت پژوهشی دانشکده ارائه دادند. براساس این گزارش، وضعیت تعداد مقاله این دانشکده از سال ۹۹ تا کنون به شرح ذیل است:

این دانشکده در زمینه چاپ مقالات با کیفیت، بسیار موفق عمل کرده است. جدول ذیل تعدادی از این مقالات در مجلات با ضرایب تاثیر بالا را نشان می دهد:

در ادامه جلسه، حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه امور مختلف حوزه پژوهش و فناوری را ارائه دادند و مدیران حوزه نیز پاسخ های لازم را بیان داشتند. یکی از مواردی که این دانشکده به آن اشاره داشتند، تجهیز آزمایشگاههای آموزشی و تحقیقاتی این دانشکده است. پیشنهاد تاسیس مرکز نوآوری که این معاونت نیز در جهت تاسیس آن گامهایی برداشته است، از دیگر پیشنهادات این دانشکده بود. معاون پژوهش و فناوری ضمن استقبال از پیشنهادات مطرح شده، از اعضای محترم هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر خواست تا در زمینه طرح های پژوهشی برون دانشگاهی گام های موثرتری را بردارند. ایشان اشاره داشتند که ظرفیت و پتانسیل اعضای هیات علمی این دانشکده بسیار بالا بوده و تنوع تخصص های مختلف در این دانشکده می تواند در زمینه جذب اعتبارهای پژوهشی بسیار مفید باشد.