برگزاری جلسه مدیران حوزه معاونت پژوهش و فناوری با دانشکده مهندسی برق

معاونت پژوهش و فناوری خبرداد:

در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ مدیران حوزه پژوهش و فناوری در دانشکده مهندسی برق حضور یافتند و با مسئولین دانشکده مهندسی برق پیرامون مسائل مختلف حوزه پژوهش و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداختند. در ابتدای جلسه گزارشی از تولیدات علمی دانشکده مهندسی برق ارائه گردید. از نکات برجسته در گزارش ارائه شده دانشکده مهندسی برق، تعداد بالای مقالات چاپ شده در مجلات JCR توسط اساتید این دانشکده بود. شکل زیر تعداد مقالات چاپ شده این دانشکده را از ابتدای سال ۹۹ تا کنون نشان می دهد:

نمودار بالا نشان می دهد که ۹۸ مقاله در مجلات JCR  به چاپ رسیده است که از این تعداد، ۵۱ مقاله در مجلات Q1 و Q2 منتشر شده است. اسامی اساتیدی که بالاترین امتیازها را در این دسته از مجلات داشتند در جدول زیر آورده شده است:

سپس اعضای شورای دانشکده به ارائه دیدگاهها، نظرات و  پیشنهادات خود در حوزه پژوهش و فناوری پرداختند. در ادامه آقای دکتر شمس، معاون پژوهش و فناوری ضمن تشکر از عملکرد پژوهشی مناسب دانشکده مهندسی برق، به پاسخگویی به سوالات مطرح شده پرداختند و در جهت ارتقای جایگاه دانشگاه در نظام رتبه بندی ISC نکاتی را بیان داشتند. آقای دکتر جعفری، مدیر ارتباط با صنعت و آقای دکتر زنگنه مدیر امور پژوهشی نیز به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی حاضرین در جلسه در خصوص مسائل حوزه تحت مدیریت خود پاسخ دادند. در پایان جلسه، موارد پیشنهادی جمع بندی گردید و مقرر گردید پس از بررسی در شورای پژوهشی دانشگاه نسبت به اعمال آنها در آیین نامه های پژوهشی دانشگاه اقدام گردد.