برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم

معاونت فرهنگی و اجتماعی خبر داد:

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی، جشن بزرگ دبیران جوان به مناسبت روز معلم توسط کانون دبیران جوان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

میهمان ویژه این مراسم مادر شهیده معلم فائزه رحیمی بودند که فرزندشان در کرمان، در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد. از مادر شهیده بعد از گفتگوی گرمی که با مجری مراسم و دانشجو‌ها داشتند با نقاشی زنده‌ایی که توسط یکی از دانشجویان در حین مراسم صورت گرفت و یادگاری‌هایی دیگر تقدیر و تشکر شد.

 

دکتر ابراهیم ریحانی ضمن بیان دغدغه‌های خود در خصوص دانشجویان اظهار داشتند: نظم کاری، تعهد درسی و عدالت خواهی از شاخصه های مهم دانشجوی مؤمن و انقلابی است.

بخش تقدیر از اساتید محبوب دانشکده‌ها با یادگاری‌هایی که توسط کانون دبیران جوان و معاونت فرهنگی تدارک دیده شده بود یکی دیگر از قسمت‌های جشن بود که مورد علاقه دانشجو‌ها قرار گرفت.

دراین مراسم از مهندس مرادخانی کارشناس مسئول امور فرهنگی و از فعالین اصلی فرهنگی کانون‌ها و دبیران کانون ها، که طی یکسال گذشته فعالیت آن‌ها باعث زنده نگه داشته شدن کانون‌های دانشگاه با تمام مشکلات و سختی های کاری تقدیر به عمل آمد.

در پایان مراسم ابوالفضل مزینانی، دبیر دبیران کانون‌ها ضمن گفتگوی صمیمانه با دانشجویان، از آن ها دعوت کرد که با حضور حداکثری در کانون های فرهنگی و هنری موجبات نشاط و پویایی را در دانشگاه فراهم نموده و  گزارشی از فعالیت کانون‌ها ارائه کرد و از دانشجو‌یان شرکت کننده در این جشن هم تشکر کرد.

اختتامیه جشن بزرگ با دیدار رده بندی و نهایی مسابقات جام بزرگ PES به همراه گزارشگری زنده، جو فوق العاده ایی برای شرکت کنندگان رقم زد که تا مدت‌ها در خاطر دانشجویان دانشگاه شهید رجایی خواهد ماند.