با توجه به شرایط همه گیری کرونا از سوی مدیریت صندوق اعمال شد؛مدید زمان طرح‌های تحقیقاتی که مدت اجرا آنها پایان یافته است

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به اطلاع پژوهشگرانی که مجری طرح‌های تحقیقاتی همچون طرح پژوهشی، رساله دکتری، پسادکتری، گرنت و کرسی در صندوق هستند و تاکنون نسبت به ارائه گزارش یا انجام تعهدات طرح خود اقدامی ننموده‌اند می‌رساند؛ با تمدید زمانی این طرح‌ها موافقت شد.

بنابراین گزارش، نظر به شرایط خاص جامعه (همه‌گیری کرونا) و بر اساس مصوبه یکصد و هفتاد و یکمین جلسه کمیته تخصصی صندوق با تمدید زمانی طرح‌های تحقیقاتی تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ موافقت گردید.

لازم به ذکر است به استناد ماده ۴ تفاهم نامه حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، صندوق می‌تواند اقدامات قانونی را در پیش گیرد؛ لذا نظر به شرایط موجود و بر اساس پیشنهاد معاون محترم آینده پژوهی صندوق و مصوبه کمیته تخصصی با تمدید زمانی طرح‌هایی که زمان آنها خاتمه یافته است، تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ موافقت شد.

امید است پژوهشگران گرامی بتوانند از فرصت ایجاد شده جهت اتمام طرح و ارائه تعهدات خود به بهترین شکل استفاده کنند، بدیهی طرح‌های که تا پایان این مهلت (۳۱ تیرماه ۱۴۰۰) با وجود اتمام زمان تفاهم نامه، تسویه یا ارائه گزارش ننمایند شامل جریمه مالی از سوی صندوق و همچنین ارسال گزارش به دانشگاه محل خدمت خواهند شد.

در پایان از همه پژوهشگران تقاضا دارد از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی خودداری نمائید و هر گونه پرسش در این خصوص را در بخش ارسال نظر شما در همین صفحه مراجعه نمائید.

‌جهت مشاهده کد طرح ها اینجا را کلیک کنید.

اصلی خبر

دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه  شهید رجایی

کد خبر: ۹۹۰۸۲۸۰۱