اولین دوره رویداد ایده برتر

برگزاری اولین دوره رویداد “ایده برتر” توسط انجمن کارآفرینی و فناوری دانشگاه با محوریت دانشکده مهندسی مواد و فناوری های نوین

رویداد ایده برتر چیست؟

رویداد ایده برتر رویدادی در سطح دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی می­باشد که توسط انجمن کارآفرینی و فناوری اولین دوره خود را در ترم جاری برگزار می­کند. این رویداد پس از دریافت ایده­ها در تمامی زمینه ها (اعم از برق، کامپیوتر، مکانیک، عمران، معماری، متالوژی، مهندسی پزشکی، صنایع دفاع، کشاورزی و …) و کارشناسی ایده ها توسط داوران، به حمایت ویژه از ایده های برتر تا مرحله تجاری سازی خواهد پرداخت. ارسال ایده توسط نماینده ایده انجام می­گیرد.

نگاهی به مراحل رویداد ایده برتر

۱_دریافت ایده و طرح های منجر به محصول

۲-گزینش اولیه ایده ها

۳-دفاع ایده پردازان منتخب از طرح خود در حضور داوران

۴-تجلیل و رونمایی از ایده­های برتر و اهدای جوایز نفیس در همایش ایده برتر

۵-برگزاری کارگاه های تیم سازی و دوره­های آموزشی کاربردی اعم از نحوه نگارش طرح توجیه اقتصادی، آموزش مالکیت فکری، نحوه ارائه موثر و کارآمد به سرمایه­گذاران و …

۶-تبیین برنامه اجرایی متناسب با ایده توسط کارشناسان

۷-اختصاص فضای کاری و محیط آزمایشگاهی در دانشگاه (به طور رایگان)

۸_مالکیت فکری و ثبت اختراع ( در ادامه توضیحات تکمیلی ارائه شده است)*

۹- ارائه نسخه اولیه(آزمایشگاهی) محصول به سرمایه گذار جهت انعقاد قرارداد تجاری

*تضمین مالکیت فکری ایده

تمامی ایده­ها با نظارت مستقیم کمیته برگزاری رویداد ایده برتر(انجمن کارآفرینی و فناوری) جمع آوری و توسط دانشگاه بررسی و داوری خواهند شد. داوران رویداد ایده برتر متشکل از متخصصان زمینه های مشخص شده و کارشناسان بازار می­باشند. همچنین لازم به ذکر است زمینه ی ثبت اختراع و مالکیت فکری ایده های برتر برای ایده پرداز فراهم خواهد شد. بنابراین از نظر حفظ ایده هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

لذا از تمامی دانشجویان علاقه مند به شرکت در این رویداد دعوت می­شود، ایده های خود را تا تاریخ ۲۰ آذرماه از راه­های زیر ارسال کنند:

  • مراجعه به آدرس http://www.b2n.ir/bartaridea و تکمیل فرم ثبت نام (اسکن QR کد)
  • دریافت فرم ثبت نام و اطلاع از برنامه های رویداد از طریق مراجعه به کانال تلگرامی http://t.me/bartaridea و ارسال فرم به ادمین کانال.

شماره ارتباطی: +۹۸۹۱۶۵۰۲۹۲۹۷

کمیته برگزاری رویداد ایده برتر- انجمن کارآفرینی و فناوری

finallllll