امور شاهد و ایثار گران دانشگاه خبر داد

اولین جلسه مشترک پژوهشکده دفاع مقدس با ستاد شاهد و کانون ایثار دانشگاه، صبح امروز به میزبانی ستاد شاهد و با حضور امیر سرتیپ سنجری پور، عضو پژوهشکده دفاع مقدس، سرکار خانم سید جوادی مشاور رئیس دانشگاه و احمدرضا برخورداری دبیر کانون ایثار برگزار شد.

طی این جلسه‌ی صمیمی مسئولان سه نهاد مذکور به بررسی راه‌های ارتقاء سطح آشنایی دانشجویان با مسائل مربوط به دفاع مقدس پرداختند.

در ابتدای جلسه، احمدرضا  برخورداري، دبیر کانون ایثار ضمن عرض خوش‌آمد گویی به امیر سنجری پور، با ارائه توضیحاتی در مورد دانشگاه، بر این نکته تأکید کرد که دانشجویان امروز ما معلمان آینده خواهند بود که باید قهرمانان واقعی وطن را به دانش آموزان و نسل آینده معرفی کنند لذا ضرورت آشنایی‌ایشان با دفاع مقدس بیش از هر دانشجوی عادی دیگری است و در ادامه به ارائه برنامه پیشنهادی خود جهت رسیدن به این هدف پرداخت.

پس از وی امیر سنجری پور ضمن تشکر از اهتمام دانشگاه به امور دفاع مقدس به بیان نکات فنی مدنظر خود جهت آشنایی بیشتر و بهتر دانشجویان با جنگ تحمیلی پرداخت. وی ضمن گفتن برخی تجربیات شخصی خود از دفاع مقدس اذعان کردند که هر عملیات می‌بایست در جلسه‌ای جداگانه و توسط فرد ماهری که خود در آن عملیات حضورداشته برای دانشجویان ارائه شود. استاد دانشگاه دفاع ملی در ادامه خاطره‌ای را که با سردار حاج احمد متوسلیان داشت را نقل کرد.

پس از ایشان سرکار خانم سید جوادی رئیس ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ابتدا ضمن خوشامدگویی به جناب اقای امیر سرتیپ سنجری پور به بیان نقطه نظرات خود در مورد برنامه‌های آتی و انتظار دانشگاه از چگونگی ارتقاء سطح آشنایی دانشجویان با دفاع مقدس پرداختند. ایشان در ادامه توضیحاتی درباره دانشجویان دانشگاه، ارائه هرچه روشن‌تر و جذاب‌تر جنگ تحمیلی را نیاز امروز دانشجویان دانستند.

امیر سنجری پور نیز با تائید این سخن، راهکارهایی را جهت رسیدن به این مهم ارائه دادند که بنا شد توسط ستاد شاهد و کانون ایثار دانشگاه پیگیری شود.

در انتهای این جلسه رئیس امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و دبیر کانون ایثار بار دیگر از حضور امیر سنجری پور تقدیر و تشکر کردند برای این جانباز دفاع مقدس سلامتی بیشتر را از خداوند متعال خواستار شدند. امیر سرتیپ سنجری پور نیز ضمن دادن وعده همکاری، مجدداً از توجه ویژه دانشگاه به دفاع مقدس ابراز خرسندی نمودند.

 

photo_2017-11-22_12-54-05 

photo_%db%b2%db%b0%db%b1%db%b7-%db%b1%db%b1-%db%b2%db%b2_%db%b1%db%b2-%db%b2%db%b4-%db%b3%db%b7