افتخار آفرینی دانشجوی دانشگاه شهید رجایی و عضو تیم ملی قایقرانی در مسابقات آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا

افتخار آفرینی دانشجوی دانشگاه شهید رجایی جناب آقای پوریا شریفی دانشجوی کارشناسی دانشکده علوم ورزشی عضو تیم ملی قایقرانی در مسابقات آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا

در مسابقات آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا که در فروردین ماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار شد، پوریا شریفی در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر با حریفانی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، قرقیزستان، اندونزی، هند، چین تایپه و هنگ کنگ مسابقه داد و در پایان با زمان ۳۶.۳۹۰ ثانیه سوم شد و مدال برنز را به گردن آویخت.

همچنین پوریا شریفی در فینال کایاک یکنفره ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، قرقیزستان، اندونزی، ازبکستان، قزاقستان و هنگ‌کنگ پس از نماینده تایلند و با اختلاف هزارم ثانیه دوم شد و به مدال نقره رسید.

در ادامه تیم کایاک چهارنفره مردان ایران با ترکیب پوریا شریفی، علی آقامیرزایی، امین بوداغی و پیمان قویدل با زمان ۳:۰۵٫۰۵۷ دقیقه صاحب مدال طلای مسافت ۱۰۰۰ متر شد.

پیمان قویدل، علی آقامیرزایی، امین بوداغی و پوریا شریفی در فینال کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر آقایان نیز با زمان ۱:۲۳.۱۳۸ دقیقه اول شدند و مدال طلای این ماده را به گردن آویختند.