اداره مطالعات، برنامه ریزی و امور اجتماعی از برگزاری جشن ولادت امام حسن عسکری (ع) خبر داد:

     در روز شنبه مورخ ۲۴/۹/۹۷ جشنی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) در نمازخانه خوابگاه ازگل برگزار شد.  سعید کیوان نژاد مسئول برگزاری این جشن، اعلام نمود که مراسم ابتدا با قرائت قرآن توسط آقای واحد غلامیان شروع شد.  بعد از آن حجت الاسلام مرتضی سیاری ضمن خواندن حدیثی از امام عسکری (ع)، به ایراد سخنرانی پراختند.  پس از آن توسط مجری توانمند مراسم، آقای مهدی جوانمرد، مسابقه پانتومیم و چند مسابقه ی دیگر اجرا شد که موجی از شادی و نشاط را در محفل ایجاد کرد و روحیه ای تازه در  دانشجویان حاضر بوجود آورد. در پایان مسابقات به افراد برنده جوایز نقدی تقدیم شد.

    پس از اجرای مسابقات مجری چند شعر در وصف اهل بیت و خصوصا حضرت علی (ع) به حضار تقدیم کردند تا فضا برای شروع مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت،کربلایی مهدی حق پرست، آماده گردد. پس از پایان مولودی از  دانشجویان با شیر و شیرینی پذیرایی به عمل آمد.

    از نکات مهم در این جشن حضور سرپرست محترم خوابگاه،آقای رضایی، در کنار دانشجویان بود. علاوه بر این لازم است از آقایان حسین حقیقت، حامد دهقانی،ابراهیم علی محمدی،مرتضی صمدپور و سعید رحیمی فر که در تزئینات نمازخانه، پذیرایی، عکاسی و تهیه ی این مراسم به ما کمک کردند تشکر گردد. لازم به ذکر است که این مراسم از طرف شورای فرهنگی و هیئت خوابگاه ازگل و با تایید معاونت محترم فرهنگی برگزار گردید.

003 004 007