دانشگاه در آینه رسانه

مجموعه پیش‌رو با عنوان «دانشگاه در آینه رسانه» دربرگیرنده اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی است که با محوریت “دانشگاه شهید رجایی” در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و روزنامه ها منتشر شده است.
بدیهی است، گردآوری مجموعه فوق، صرفا با هدف اطلاع‌رسانی صورت گرفته و به هیچ عنوان به منزله تایید و یا تکذیب این مطالب، از سوی دانشگاه شهید رجایی نیست.

منبع :
واحد مرکزی خبر
(http://www.iribnews.ir/)
۱۳۹۵/۷/۲۵
۱۵:۵۸:۲۴

مقاله ریاضیدان آران و بیدگلی با نام Graovac–Ghorbaniدر نمایه بین المللی ثبت شد.

منبع :
سیویلیکا
(http://www.civilica.com/)
۱۳۹۵/۷/۲۵
۱۴:۱۱:۳۴


منبع :
خبرگزاری ایمنا
(http://www.imna.ir/)
۱۳۹۵/۷/۱۴
۰۸:۲۶:۴۰

رییس هیئت مدیره انجمن تصویرگران ایران:
رییس هیات مدیره انجمن تصویرگران ایران گفت: کتاب های درسی نقطه شروع علاقه به دنیای تصویرگری است.

منبع :
صدای صنعت
(http://sedayesanaat.ir/)
۱۳۹۵/۷/۱۳
۱۰:۱۴:۴۶

با فناوری نانو فراهم شد؛
محققان ایرانی با همکاری محققان خارجی درصدد هستند تا با تولید الکتریسیته ساکن، انرژی مورد نیاز نانوماشین ها را فراهم کنند.

منبع :
خبرگزاری مهر
(http://mehrnews.com/)
۱۳۹۵/۷/۱۳
۰۹:۴۵:۳۵

با فناوری نانو فراهم شد؛
محققان ایرانی با همکاری محققان خارجی درصدد هستند تا با تولید الکتریسیته ساکن، انرژی مورد نیاز نانوماشین ها را فراهم کنند.

منبع :
خبرگزاری دانشجویان ایران
(http://isna.ir/)
۱۳۹۵/۷/۱۳
۰۹:۴۱:۴۳

محققان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با همکاری پژوهشگرانی از دانشگاه های آمریکا و بلژیک با بررسی امکان تولید الکتریسته پایدار از ارتعاشات گرافن در تلاش هستند تا از این طریق انرژی مورد نیاز نانو ماشین ها را تولید کنند.

منبع :
خبرگزاری علم و فرهنگ
(http://sinapress.ir/)
۱۳۹۵/۷/۱۳
۰۱:۴۵:۳۷

سیناپرس: به گزارش سایت فدراسیون سرآمدان علمی ایران، کتر مهدی نیک عمل، از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و محققانی از دانشگاههای ارکانزاس آمریکا و آنتورپ بلژیک، امکان تولید الکتریسیته پایدار جهت تامین انرژی مورد نیاز نانو ماشین ها را بررسی گردید.

به گزارش سایت فدراسیون سرآمدان علمی ایران، کتر مهدی نیک عمل، از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و محققانی از دانشگاههای ارکانزاس آمریکا و آنتورپ بلژیک، امکان تولید الکتریسیته پایدار جهت تامین انرژی مورد نیاز نانو ماشین ها را بررسی گردید. نتایج این تحقیق در آخرین شماره مجله PRL به چاپ رسیده است.

منبع :
خبرگزاری ایمنا
(http://www.imna.ir/)
۱۳۹۵/۷/۸
۱۰:۰۱:۰۷

دبیر بخش دانش آموزی جشنواره جوان خوارزمی خبر داد:
دبیر بخش دانش آموزی جشنواره جوان خوارزمی گفت: ۱۳ طرح دانش آموزی درجشنواره جوان خوارزمی مورد دفاع قرار گرفت.

منبع :
نسیم آنلاین
(http://www.nasimonline.ir/)
۱۳۹۵/۷/۷
۱۰:۱۶:۱۶

منبع :
خبرگزاری مهر
(http://mehrnews.com/)
۱۳۹۵/۷/۷
۱۰:۰۵:۳۶

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: عضویت بنده در هیئت علمی دانشگاه شهید رجایی صحت ندارد و تهمت زنندگان را به خدا واگذار می کنم.

منبع :
شبکه اطلاع رسانی دانا
(http://dana.ir/)
۱۳۹۵/۷/۷
۰۹:۱۷:۳۰

به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری گروه جهادی دانشگاه شهید رجایی تهران و بسیج جامعه پزشکی شهرستان ۳۰۰ نفر از مردم شهر بندر کوهستک مورد معاینه و درمان رایگان دندان پزشکی و معاینه و درمان عمومی و داخلی قرار گرفتند.

ایزدی پور فرماندار سیریک:
فرماندارشهرستان سیریک گفت: ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران در قالب گروههای جهادی با هدف خود سازی، اشاعه فرهنگ خدمت رسانی ،کمک به مردم محروم، تقویت معنویت و بصیرت افزایی ،احداث طرح های عام المنفعه در شهر بندر کوهستک حضور یافتند.

منبع :
خبرگزاری بسیج
(http://basijnews.ir/)
۱۳۹۵/۷/۵
۰۸:۴۹:۴۷

همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم به ویژه روستاها، ۳۰۰ نفر از مردم شهر بندر کوهستک شهرستان سیریک به صورت رایگان ویزیت شدند.

منبع :
خبرگزاری جمهوری اسلامی
(http://irna.ir/)
۱۳۹۵/۷/۵
۰۸:۲۵:۵۵

بندرعباس- ایرنا- همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم به ویژه روستاها، ۳۰۰ نفر از مردم شهر بندر کوهستک شهرستان سیریک به صورت رایگان ویزیت شدند.

منبع :
اخبار کنفرانس ها
(http://www.confpress.ir/)
۱۳۹۵/۷/۱
۱۱:۵۸:۲۸