دانشگاه در آینه رسانه

مجموعه پیش‌رو با عنوان «دانشگاه در آینه رسانه» دربرگیرنده اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی است که با محوریت “دانشگاه شهید رجایی” در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و روزنامه ها منتشر شده است.
بدیهی است، گردآوری مجموعه فوق، صرفا با هدف اطلاع‌رسانی صورت گرفته و به هیچ عنوان به منزله تایید و یا تکذیب این مطالب، از سوی دانشگاه شهید رجایی نیست.

منبع :
صدای ایران
(http://sedayiran.com/)
۱۳۹۵/۳/۳۰
۱۴:۰۱:۱۰

مباحثه دکتر عبدالرسول کشفی و دکتر عبدالله صلواتی

منبع :
خبرگزاری شبستان
(http://www.shabestan.ir/)
۱۳۹۵/۳/۳۰
۱۳:۰۱:۱۴

صلواتی در نشست تخصصی دین، فرهنگ و اخلاق در جامعه ایران:
خبرگزاری شبستان: یک استاد دانشگاه معتقد است، شایسته سالاری، عزت نفس و بسیاری از فضایل اخلاقی دیگر زیر پای ناامنی اجتماعی و تاریخی یک جامعه له می شود.

منبع :
خبرنامه دانشجویان ایران
(http://iusnews.ir/)
۱۳۹۵/۳/۲۳
۱۰:۲۶:۳۶

تاریخ ثبت نام، شروع و پایان کلاس ها

منبع :
خبرگزاری قرآنی ایران
(http://iqna.ir/)
۱۳۹۵/۳/۱۱
۱۸:۰۸:۲۸

آیت الله مقتدایی تأکید کرد:
گروه دانشگاه: رئیس شورای عالی حوزه های علمیه در دیدار با مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بر حمایت حوزه های علمیه از حوزه های دانشجویی تأکید کرد.

منبع :
خبرگزاری فارس
(http://farsnews.com/)
۱۳۹۵/۳/۹
۱۳:۰۹:۳۳

آسیب شناسی معضلات و مشکلات آموزش فنی و حرفه ای در هشتمین دوره همایش ملی آموزش در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی صورت گرفت.

منبع :
خبرگزاری کار ایران
(http://ilna.ir/)
۱۳۹۵/۳/۸
۱۷:۴۴:۳۵

همایش ملی آموزش که همه ساله در راستای بهبود و ارتقاء سطح فرهنگ آموزش کشور برپا می شود؛ این بار شعار سال ۹۵ را سرلوحه کار خود قرار داده و به آسیب شناسی معضلات و مشکلات آموزش فنی وحرفه ای پرداخت.

منبع :
خبرگزاری دانشجو
(http://snn.ir/)
۱۳۹۵/۳/۸
۱۶:۰۷:۲۲

هشتمین دوره همایش ملی آموزش با هدف بررسی آسیب شناسی معضلات و مشکلات آموزش فنی و حرفه ای در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

منبع :
خبرگزاری مهر
(http://mehrnews.com/)
۱۳۹۵/۳/۸
۱۵:۱۹:۲۱

هشتمین دوره همایش ملی آموزش با هدف بررسی آسیب شناسی معضلات و مشکلات آموزش فنی و حرفه ای در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

منبع :
خبرگزاری تسنیم
(http://www.tasnimnews.com/)
۱۳۹۵/۳/۸
۱۳:۱۹:۲۰

این همایش که همه ساله در راستای بهبود و ارتقاء سطح فرهنگ آموزش کشور برپا می شود این بار شعار سال ۹۵ را سرلوحه کار خود قرار داده و به آسیب شناسی معضلات و مشکلات آموزش فنی وحرفه ای پرداخت.

منبع :
جام جم آنلاین
(http://jamejamonline.ir/)
۱۳۹۵/۳/۶
۱۷:۴۱:۲۵

روز گذشته در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
صبح دیروز دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی میزبان برگزاری هشتمین دوره همایش ملی آموزش بود.


منبع :
باشگاه خبرنگاران
(http://yjc.ir/)
۱۳۹۵/۳/۶
۰۸:۳۱:۴۵

محققان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به صورت نظری امکان سنتز حسگر پایه گرافنی را جهت تعیین مقادیر اندک مواد اعتیادآور در خون بررسی کرده اند.

منبع :
باشگاه خبرنگاران
(http://yjc.ir/)
۱۳۹۵/۳/۵
۱۹:۳۹:۳۲

رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از گام های مثبت در جهت اشتغال زایی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی خبر داد.

منبع :
خبرگزاری دانشجو
(http://snn.ir/)
۱۳۹۵/۳/۵
۱۳:۰۴:۵۸

نایب رئیس کنفدراسیون صنعت ایران:
محمدحسین فلاح گفت: تعداد فارغ التحصیلان مهندس از فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای کار ما بیشتر است و این کار غلطی است؛ باید ترکیب ماهیچه ای و اندیشه را به کار گیریم.

منبع :
خبرگزاری دانشجو
(http://snn.ir/)
۱۳۹۵/۳/۵
۱۲:۲۱:۴۶

معاون وزیر آموزش و پرورش در همایش ملی آموزش:
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در کنکور امسال ۳۱ رشته فنی و حرفه ای بدون کنکور دانشجو می پذیرد که نشان از فراهم شدن شرایط برای تحقق کاردانی پیوسته است.

منبع :
خبرگزاری دانشجو
(http://snn.ir/)
۱۳۹۵/۳/۵
۱۲:۱۴:۰۹

دبیر هشتمین همایش ملی آموزش:
دبیر هشتمین همایش ملی آموزش در مورد مقالات ارائه شده به این همایش ملی گفت: ۸۰ درصد مقالات ارائه شده در حوزه تخصصی فنی و حرفه ای است.

توسط محققان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی انجام شد؛
محققان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی امکان سنتز حسگر پایه گرافنی را جهت تعیین مقادیر اندک مواد اعتیادآور در خون بررسی کردند که این حسگر پایه گرافنی در آزمایشگاه های تشخیص طبی کاربرد خواهد داشت.

منبع :
خبرگزاری جمهوری اسلامی
(http://irna.ir/)
۱۳۹۵/۳/۵
۰۹:۲۰:۱۶

تهران-ایرنا-محققان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی امکان سنتز حسگر پایه گرافنی را جهت تعیین مقادیر اندک مواد اعتیادآور در خون بررسی کرده اند. این حسگر پایه گرافنی در آزمایشگاه های تشخیص طبی کاربرد دارد.

منبع :
پایگاه خبری جارپرس
(http://jaarpress.ir/)
۱۳۹۵/۳/۵
۰۸:۵۰:۲۱


منبع :
خبرگزاری علم و فرهنگ
(http://sinapress.ir/)
۱۳۹۵/۳/۵
۰۱:۴۵:۰۸

سیناپرس: محققان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی امکان سنتز حسگر پایه گرافنی را جهت تعیین مقادیر اندک مواد اعتیادآور در خون بررسی کرده اند. این حسگر پایه گرافنی در آزمایشگاه های تشخیص طبی کاربرد خواهد داشت. لازم به ذکر است مطالعات به صورت نظری صورت گرفته است.

محققان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی امکان سنتز حسگر پایه گرافنی را جهت تعیین مقادیر اندک مواد اعتیادآور در خون بررسی کرده اند. این حسگر پایه گرافنی در آزمایشگاه های تشخیص طبی کاربرد خواهد داشت. لازم به ذکر است مطالعات به صورت نظری صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ نخستین همایش بین المللی اسلام و ارزش های متعالی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید رجایی و گروه معارف اسلامی دانشکده علوم انسانی این دانشگاه و با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) در روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن شهید تهرانی مقدم دانشگاه شهید رجایی برگزار شد.

نخستین همایش بین المللی اسلام و ارزش های متعالی با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) در دانشگاه شهید رجایی شهر تهران برگزار شد.